عکس/ سام درخشانی مرز شوخی را با سام اصغری و سام نوری جابجا کرد

سام درخشانی با انتشار یک استوری عجیب به شوخی با سام نوری و سام اصغری پرداخته و بار دیگر توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

عکس/ سام درخشانی مرز شوخی را با سام اصغری و سام نوری جابجا کرد
کد خبر : ۱۸۳۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - سام درخشانی که در کنار بازیگری به شکل قابل توجهی در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد. در طول ماه های اخیر به انتشار جوک های عجیب مشغول شده است.

او هر بار هم یک موضوع را هدف شوخی های خود قرار می دهد و این اقدام اش سبب می شود تا هر بار جنجال تازه ای به پا شود. مثلا همین چند روز قبل او با فامیلی روزبه بمانی شوخی کرد و هیاهوی تازه ای به پا شد.

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، ساعاتی قبل نیز یک استوری دیگر منتشر کرده و به شوخی با یک بازیگر مطرح ایرانی و یک اینفلوئنسر ایرانی - آمریکا پرداخته است.

او در این رابطه نوشت: « من: سام درخشانی با سام نوری و سام اصغری یه گزوه

 سام درخشانی مرز شوخی را با سام اصغری و سام نوری جابجا کرد

بیشتر بخوانید: عکس/ شوخی نامتعارف و عجیب سام درخشانی با فامیلی روزبه بمانی

بیوگرافی سام درخشانی

او متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران است و از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد.

او با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی شب زدگان وارد دنیای بازیگری شد. سام درخشانی سابقه بازی در سریال هایی همچون با من بمان، خانه پدری و روزهای اعتراض را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله آثار سینمایی سام درخشانی می توان به عناوینی همچون خوب بد جلف، امشو، تگزاس. تخته گاز، پاستاریونی، نطفه شوم، هوس و خجالت نکش اشاره کرد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

درخشانی در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ خبر ازدواجش با عسل امیرپور را به صورت رسمی اعلام کرد که حاصل این ازدواج، یک دختر به نام برکه و یک پسر به نام برسام است.

۰
ارسال نظر