ویدئو/ خوانندگی لادن ژاوه وند در پشت صحنه سریال نیوکمپ با صدایی عجیب

منوچهر هادی ساعاتی قبل ویدئویی از خوانندگی لادن ژاوه وند، بازیگر سریال نیوکمپ با صدایی عجیب در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد.

ویدئو/ خوانندگی لادن ژاوه وند در پشت صحنه سریال نیوکمپ با صدایی عجیب
کد خبر : ۱۸۲۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - لادن ژاوه وند 67 ساله شش سال قبل با فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده پا به عرصه بازیگری گذاشت. اما پیش از آن، داستان زندگی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود.

او در یک مصاحبه اینترنتی گفته بود که از 5 سالگی اعتیادش به مواد مخدر آغاز شده و تا پیش از بازیگری وضعیت تکان دهنده ای داشته است. اما بازیگری مسیر زندگی اش را تغییر داده است.

ژاوه وند پس از فیلم هومن سیدی هم در 4 فیلم سینمایی و 2 مجموعه نمایش خانگی بازی کرده است.

الان هم او با سریال نیوکمپ مورد توجه کاربران قرار گرفته است. ژاوه وند در این سریال نقش بی بی، مادربزرگ خانواده سرچشمه را برعهده دارد.

در این رابطه منوچهر هادی ویدئویی از پشت صحنه سریال نیوکمپ منتشر کرده است. در این ویدئو لادن ژاوه وند مشغول خوانندگی آن هم با صدایی عجیب و غریب است.

بخوانید: خانم بازیگر عصبی همه را تهدید به کتک کرد!+عکس

بیوگرافی لادن ژاوه وند

لادن ژاوه وند بازیگر سینما و تلویزیون سرنوشت عجیبی در زندگی داشته است و در دوران کودکی به‌واسطه پدرش درگیر اعتیاد به الکل می‌شود.

او ازدواج می‌کند ولی این ازدواج با شکست همراه می‌شود و به دنبال این شکست عشقی به مواد مخدر نیز اعتیاد پیدا می‌کند.

او یک پسر داشته که در 37 سالگی فوت کرده است. وی به علت اعتیاد و حبس پانزده سال فرزندش را ندیده بود.

بعد از آن، 23 سال کارتن خواب بوده و خودش می گوید سه روز در جوی بودم و برف سنگینی رویم را پوشاند. این بازیگر در فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» نقش مادر نوید محمدزاده را اجرا می‌کند.

۰
ارسال نظر