وقت صبح – صنعت مد در تلاش است تا در نمایشهای مد مدلهای زنده را با هولوگرامهای دیجیتال ستارگان پیشین تعویض کند.
به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، صنعت چندین میلیارد دلاری مد و فشن در تلاش است تا از جدیدترین امکانات هوش مصنوعی برای نمایشهای مد خود استفاده کند.
این صنعت در تلاش است تا از هولوگرام جوانیهای مدلهای مشهور در برنامههای آینده خود استفاده کند.
تصور کنید که خانوادههای مشهور کارداشیان و بکهام و سایر چهرههای سرشناس صنعت سرگرمی در ردیف اول یک نمایش مد نشستهاند.
سالن که با حضور نمایندگان تمام برندهای مشهور دنیا پر شده است از هیجان به لرزه درآمده است. موسیقی بلند و سریعی آغاز میشود و نور دوربین عکاسها سالن را غرق در روشنایی میکند.
در این هنگام کیت ماس، سوپرمدل مشهور بر روی صحنه قدم میگذارد. او در این نمایش مد تنها 19 سال دارد. در حالیکه در سال 2023 تولد 49 سالگی خود را جشن گرفته بود.
بله! این هولوگرامی دیجیتال از این مدل در دوره اوج شهرتش، با جدیدترین لباسهای یک برند مشهور است!
این قابلیت میتواند آغازی نو برای صنعت مد و همینطور تواناییهای هوش مصنوعی باشد!
این تکنولوژی در صنعت موسیقی امتحان خود را با بهترین نتیجه پس داده است. گروه مشهور Abba، که اعضای آن حالا در دهه 70 سالگی خود هستند، در دوره اوج محبوبیت و جوانی خود کنسرتی برگزار کردند.
با این حال تصویر این گروه بر روی صحنه تنها یک هلوگرام است.
اعضای این گروه با پوشیدن لباسهایی مخصوص و 5 اجرای مختلف در مقابل 160 دوربین، توانستند با کمک از هوش مصنوعی این فرصت را به طرفداران بدهند که آنها را در دوران اوج خود ببینند.


