دی‌یونگ: لامین مستقیماً چیزی نگفت

پس از شکست بارسلونا در برنابئو فرانکی دی‌یونگ در میکسدزون از نداشتن دقت در نیمه اول سختی ایجاد موقعیت در نیمه دوم و حواشی پایانی بازی گفت و تأکید کرد که اظهارات لامین یامال درباره رئال مادرید اغراق‌آمیز است.

دی‌یونگ: لامین مستقیماً چیزی نگفت

فرانکی دی‌یونگ هافبک هلندی بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید در میکسدزون حاضر شد و درباره اتفاقات پایان بازی و عملکرد تیمش صحبت کرد.

او درباره درگیری‌های پایانی و تمرکز بازیکنان روی نیمکت گفت: من صحنه را ندیدم. چون روی زمین بودم و فقط تعداد زیادی بازیکن و کادر فنی را دیدم. وقتی سوت پایان زده شد خیلی‌ها به سمت لامین رفتند. فکر می‌کنم کمی زیاده‌روی کردند. از خودشان بپرسید.

دی‌یونگ درباره عملکرد بارسا در زمین افزود: در نیمه اول با توپ چندان دقیق نبودیم و در چنین شرایطی آن‌ها بسیار خطرناک بودند. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم اما ایجاد موقعیت‌های خطرناک برایمان سخت بود.

او همچنین به درگیری کارواخال با لامین یامال اشاره کرد: می‌توانست خصوصی با او تماس بگیرد. اگر هم‌تیمی لامین هستی و او را می‌شناسی می‌توانی به جای ژست گرفتن روی زمین با او تماس بگیری.

در نهایت دی‌یونگ درباره اظهارات جنجالی لامین در مورد رئال گفت: لامین نگفته که رئال دزدی می‌کند. او در کینگز لیگ بود و شرایطی برایش ایجاد کردند اما مستقیماً چنین چیزی نگفت. این موضوع کمی اغراق‌آمیز شده است.

بارسلونا با این شکست فاصله‌اش با رئال مادرید در صدر جدول به پنج امتیاز رسید و نشان داد هنوز نیاز به تمرکز بیشتر در بازی‌های حساس دارد.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *