دی‌یونگ: لامین مستقیماً چیزی نگفت

پس از شکست بارسلونا در برنابئو فرانکی دی‌یونگ در میکسدزون از نداشتن دقت در نیمه اول سختی ایجاد موقعیت در نیمه دوم و حواشی پایانی بازی گفت و تأکید کرد که اظهارات لامین یامال درباره رئال مادرید اغراق‌آمیز است.

دی‌یونگ: لامین مستقیماً چیزی نگفت

فرانکی دی‌یونگ هافبک هلندی بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید در میکسدزون حاضر شد و درباره اتفاقات پایان بازی و عملکرد تیمش صحبت کرد.

او درباره درگیری‌های پایانی و تمرکز بازیکنان روی نیمکت گفت: من صحنه را ندیدم. چون روی زمین بودم و فقط تعداد زیادی بازیکن و کادر فنی را دیدم. وقتی سوت پایان زده شد خیلی‌ها به سمت لامین رفتند. فکر می‌کنم کمی زیاده‌روی کردند. از خودشان بپرسید.

دی‌یونگ درباره عملکرد بارسا در زمین افزود: در نیمه اول با توپ چندان دقیق نبودیم و در چنین شرایطی آن‌ها بسیار خطرناک بودند. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم اما ایجاد موقعیت‌های خطرناک برایمان سخت بود.

او همچنین به درگیری کارواخال با لامین یامال اشاره کرد: می‌توانست خصوصی با او تماس بگیرد. اگر هم‌تیمی لامین هستی و او را می‌شناسی می‌توانی به جای ژست گرفتن روی زمین با او تماس بگیری.

در نهایت دی‌یونگ درباره اظهارات جنجالی لامین در مورد رئال گفت: لامین نگفته که رئال دزدی می‌کند. او در کینگز لیگ بود و شرایطی برایش ایجاد کردند اما مستقیماً چنین چیزی نگفت. این موضوع کمی اغراق‌آمیز شده است.

بارسلونا با این شکست فاصله‌اش با رئال مادرید در صدر جدول به پنج امتیاز رسید و نشان داد هنوز نیاز به تمرکز بیشتر در بازی‌های حساس دارد.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایمُور تَتْلو یعنی چه؟
ایمُور تَتْلو یعنی چه؟ چرا تتلو اسمش را تغییر داد؟
تیم ملی در آمریکا
رفتار ناباورانه با تیم ملی ایران در ورود به آمریکا
نیکا فلاحی
نیکا فلاحی به ایران بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *