ویدیو/ خط و نشان کشیدن جنجالی شهربانو منصوریان برای بایدن و آمریکا

شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان با انتشار ویدئوی جنجال برانگیزی در صفحه شخصی‌اش به موضوع عدم صدور روادید تیم ملی ووشوی ایران توسط آمریکا واکنش تند و تیزی نشان داده است.

وقت صبح– ساعات گذشته بود که رئیس فدراسیون ووشو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت عدم صدور روادید اعضای تیم ملی ووشو توسط آمریکا، ملی‌پوشان نتوانستند در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند.

البته این در حالی است که فدراسیون ووشو اعلام کرده که تمامی مراحل اخذ روادید اعضای تیم را از سال گذشته تا تابستان امسال با حضور در سفارت آمریکا در کشور ارمنستان به طور کامل انجام داده است.

با این حال به نظر می رسد رقابت‌های امسال ووشوی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان که از روز ۲۵ آبان در تگزاس آغاز می‌شود بدون ورزشکاران کشورمان برگزار شود‌‌.

در همین راستا حالا شهربانو منصوریان قهرمان پرافتخار ووشوی ایران با انتشار ویدئوی تند و‌ تیزی در صفحه شخصی‌اش به این اتفاق مهم واکنش نشان داده است.

قهرمان ووشوی ایران و جهان در این ویدئو با لحنی عصبانی و دلگیر مسئولان کشور آمریکا را مورد خطاب قرار داده و آنان را بابت این اقدام ناجوانمردانه سرزنش کرده است.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *