وقت صبح– ساعات گذشته بود که رئیس فدراسیون ووشو در اطلاعیهای اعلام کرد که به علت عدم صدور روادید اعضای تیم ملی ووشو توسط آمریکا، ملیپوشان نتوانستند در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند.
البته این در حالی است که فدراسیون ووشو اعلام کرده که تمامی مراحل اخذ روادید اعضای تیم را از سال گذشته تا تابستان امسال با حضور در سفارت آمریکا در کشور ارمنستان به طور کامل انجام داده است.
با این حال به نظر می رسد رقابتهای امسال ووشوی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان که از روز ۲۵ آبان در تگزاس آغاز میشود بدون ورزشکاران کشورمان برگزار شود.
در همین راستا حالا شهربانو منصوریان قهرمان پرافتخار ووشوی ایران با انتشار ویدئوی تند و تیزی در صفحه شخصیاش به این اتفاق مهم واکنش نشان داده است.
قهرمان ووشوی ایران و جهان در این ویدئو با لحنی عصبانی و دلگیر مسئولان کشور آمریکا را مورد خطاب قرار داده و آنان را بابت این اقدام ناجوانمردانه سرزنش کرده است.


