یک شبکه تلویزیونی جدید افتتاح شد

با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تلویزیون اینترنتی مرکز آموزش مدیریت دولتی افتتاح شد و اولین محتوای آموزشی برنامه اصلاح نظام اداری، در شبکه کارمند کلید خورد.

یک شبکه تلویزیونی جدید افتتاح شد

علاءالدین رفیع‌زاده – رئیس سازمان اداری و استخدامی – ضمن بازدید از تجهیزات استودیویی مرکز آموزش مدیریت دولتی، شبکه اینترنتی کارمند را که با هدف پخش شبانه روزی برنامه‌های متنوع در حوزه نظام اداری و علوم مدیریتی طراحی و راه‌اندازی شده است، افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از استودیوی مرکز آموزش مدیریت دولتی گفت: رسانه و تولید محتوای تخصصی، بال‌های اصلی در مسیر تبیین اهداف، اسناد و برنامه اصلاح نظام اداری است.

این شبکه چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ کار خود را آغاز کرد و نشانی آن Arotv.wevideo.ir است.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *