اولین آژانس برندینگ پزشکی در ایران کدام شرکت است؟ معرفی شرکت برندسازی ماورانت به عنوان بهترین شرکت برندسازی پزشکی در ایران و تهران؛ طبق بررسی خبرگزاری وقت صبح به نقل از خبرگزاری تسنیم، برندسازی پزشکی، امروزه نیازی است که هم از طرف پزشکان مطالبه میشود و هم از طرف بیماران، چرا که هر دو طرف مایل هستند پل ارتباطیای میانشان باشد که بتوانند در یک فضای همدلانه و قابل اعتماد با یکدیگر تعامل کنند.
تیم دیجیتال مارکتینگ ماورانت به عنوان اولین بنیانگذار آژانس برندسازی پزشکی، این نیاز دو طرفه را درک کرده و در صدد برطرف کردن آن برآمده است. در دنیای امروز، به نظر میرسد که تخصص و شهرت تنها به اندازه چند کلیک با یکدیگر فاصله دارند؛ اما در عمل، رسیدن به شهرتی که با اعتبار همراه باشد، نیازمند استفاده از دانش و تخصصهایی مانند طراحی سایت پزشکی، بازاریابی، خدمات بهینه سازی سایت، طراحی بصری و سایر مهارتهایی است که طی سالها تجربه به دست آمدهاند.
ضرورت برندسازی پزشکی در عصر تکنولوژی
برندسازی پزشکی امروزه دیگر انتخاب یا مزیت نیست، بلکه تبدیل به ضرورتی شده که میتواند زمین بازی را به نفع پزشکان تغییر دهد. در حال حاضر درصد قابل توجهی از پزشکان در تخصصهای گوناگون متوجه این ضرورت شدهاند و در حال سرمایه گذاری بر روی برندینگ پزشکی خود هستند.
دیگر تقریبا هرکسی که دچار یک بیماری میشود و یا نیاز دارد از خدمات پزشکی استفاده کند، پیش از هر اقدامی، در سطح اینترنت به دنبال پاسخ مشکل خود میگردد و دقیقا در همین اثنا با اسامی پزشکان مختلف مواجه میشود.

حال هرچقدر برندسازی پزشکی با قدرت بیشتری انجام شده باشد، در جلب اعتماد مراجعان بالقوه موثرتر بوده و به تبع آن، اعتبار پزشک افزایش پیدا میکند. برندینگ پزشکی یک بازی دو سر برد است که هم سبب افزایش اعتبار پزشک میشود و هم نیاز بیماران را رفع میکند.
شرکت ماورانت به عنوان اولین پیشگام برندسازی پزشکی، زمینه و بستری را فراهم کرده است که پزشکان با دریافت بهترین خدمات برندسازی، بتوانند به عالیترین شکل ممکن تخصص خود را ارائه و پرزنت کنند. در لیست زیر، مهمترین ارکان برندینگ دیجیتال پزشکی را برایتان آوردهایم که در سالهای اخیر، از اصلی ترین پایههای خدمات ماورانت بودهاند:
- اعتماد
- تخصص
- انسانیت
- تجربه بیمار
- هویت بصری
- محتوای تخصصی
- سئو و دیده شدن
- حضور دیجیتال
- ارتباط انسانی
- تداوم و پیوستگی
در ماورانت، تخصص، اعتبار و بنیان علمی محتوا حرف اول را میزند. این شرکت سابقه همکاری با پزشکان و متخصصان بسیاری را داشته است و توانسته است جایگاه خود را به عنوان اولین رهبر حوزه برندینگ پزشکی تثبیت کند و با تضمین نتیجه، تبدیل به یکی از معتمدترین آژانسهای دیجیتال مارکتینگ در سطح کشور شود.
چرا پزشکان باید برند شخصی داشته باشند؟
برندسازی پزشکی به شما کمک میکند تا در میان هزاران همکار خود متمایز شوید و با جلب اعتماد بیماران، به رسالت شخصی خود نزدیک شوید و بتوانید سلامت پایدار برای هموطنان به ارمغان آورید.
طراحی سایت پزشکی با تمرکز بر نیاز کاربری در برندسازی
طراحی سایت پزشکی، اولین گام در دیجیتال مارکتینگ و برندسازی پزشکی است. اما تمایز وبسایت طراحی شده توسط ماورانت با سایر سایتها در این است: از دیدگاه تیم ماورانت، سایت پزشکی فقط چند خط کد نیست، بلکه رابطی است بین پزشک و بیمار.
همین دیدگاه باعث شده است که در طراحی سایت پزشکی توسط ماورانت فاکتورهایی مانند ارتباط انسانی، امنیت اطلاعات بیماران و مراجعان، تجربه کاربری لذت بخش، جلب اعتماد و افزایش نرخ تبدیل مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

یکی از مزیتهای رقابتی وبسایتهای طراحی شده توسط ماورانت در مقایسه با سایر وبسایتها، داشتن امکاناتی است که مسیر کاربر را روانتر و راحتتر میکند. امکاناتی نظیر رزرو نوبت، اطلاعات تماس در دسترس، دستیابی سریع به محتوای پزشکی و سلامت، میتوانند در تجربه کاربر (UX) اثر مثبت بگذارند.
اگر شماهم خواستار طراحی سایت پزشکی که مخصوص به شما و برندینگ شماست هستید، میتوانید با مراجعه به صفحه طراحی وب سایت پزشکان در ماورانت اطلاعات مفیدی را بدست اورید؛ از این رو جهت مراجعه به صفحه طراحی سایت پزشکی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
https://mavaranet.net/service/طراحی-سایت-پزشکی
طراحی سایت پزشکی به همراه مکمل سئو
اما صرف طراحی کردن یک سایت کافی نیست. در دنیای برندسازی پزشکی اگر هدف ما افزایش مراجع باشد و سایت به مانند اتوموبیلی باشد که قرار است ما را به مقصد برساند؛ میتوان سئو را به عنوان سوخت این ماشین در نظر گرفت.
سئو در واقع به فرایندی گفته میشود که پس از طراحی سایت پزشکی، آغاز میشود و میتواند به رشد و افزایش نرخ بازدید سایت کمک کند. تیم ماورانت با تمرکز بر تولید محتوای صد درصد علمی، تبلیغات هدفمند و طراحی سایت کاربر محور، به تحقق اهداف برندینگ پزشکان کمک میکند.
در ماورانت علاوه بر تولید محتوای ارزشمند، بر روی بهینه سازی فنی سایت، لینک سازی اصولی و استراتژی کلمات کلیدی حوزه تخصصی پزشکان تمرکز دارد. استفاده از کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط، باعث میشود که کاربر و مراجع بالقوه، خودش به سمت شما بیاید و دقیقا مخاطب هدفتان سایتتان را ببیند.
یکی دیگر از ارکانهای مهم برندسازی پزشکی بدون شک سئو محلی است. چرا که اغلب بیماران هنگام سرچ و جستجو، به دنبال پزشک و یا کلینیکهایی در نزدیکی محل سکونت خود هستند. به همین دلیل هدف قرار دادن مخاطبانی که در منطقه شما هستند، میتواند به صورت کاملا ارگانیک مراجعان شما را افزایش دهد. تیم ماورانت با استفاده از ابزارهای گوگل، کلینیک و مطب شمارا به عنوان یک کلینیک معتبر در گوگل ثبت کرده و برندسازی محلی شما را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.
برندسازی پزشکی و ساخت هویت ماندگار
اگرچه طراحی سایت پزشکی یکی از ارکان برندسازی پزشکی به حساب میآید، اما نمیتوان کل برندینگ را تنها در همین یک مورد خلاصه کرد. اگر بخواهیم برندینگ را در یک جمله خلاصه کنیم میتوانیم بگوییم: برند یعنی تصوری که مراجعان از پزشک دارند. به همین در ماورانت، قبل از هر اقدامی، به شخصیت پزشک توجه میشود تا بتوان بر اساس خواستههای وی، برندی را طراحی کرد که بیشترین شباهت را به شخصیت او دارد. تمام هدف این است که برند پزشک بر 3 رکن اصلی اعتماد، تخصص و انسانیت، بنیان گذاری شود.

تلاش ما در این آژانس برندینگ، این است که احساس همدلی و مسئولیت پذیری پزشکان را در برندشان منعکس کنیم و آن را در تمامی المانهای محتوایی و بصری نظیر سایت، لوگو، محتوا، شبکههای اجتماعی و… نشان دهیم.
برندسازی پزشکی در شبکههای اجتماعی
در عصر ارتباطات و قرن بیست و یک، اهمیت حضور در شبکههای اجتماعی، اگر از داشتن سایت پزشکی بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. شبکه اجتماعی حکم مطبی را دارد که در جهانی مجازی تاسیس کردهاید.
در شبکههای اجتماعی، حضور مستمر حرف اول را میزند. اما از آنجایی که پزشکان جزو پرمشغلهترین اقشار جامعه هستند و صرف زمانشان در جای درست برای آنها و مراجعانشان مسئلهای حیاتیست، میتوانند با استفاده از خدمات برندینگ سوشال مدیا که توسط ماورانت ارائه میشود، علاوه بر صرفه جویی در زمان خود، مطمئن باشند که محتوای کاملا علمی و معتبر در صفحات اجتماعیشان منتشر میشود.
ماورانت با تدوین استراتژی دیجیتال برندینگ، برای پزشکان محتوای منسجم، آموزشی و انسانی تولید میکند. از طراحی قالب پستهای اینستاگرامی گرفته تا تدوین تقویم محتوایی و مدیریت تعامل با مخاطبان، همه مراحل با هدف ساخت تصویری معتبر و صمیمی از پزشک انجام میشود.
تیم دیجیتال ماورانت با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حریم خصوصی بیماران، محتوایی تولید میکند که ضمن اطلاعرسانی، جنبه انسانی حرفه پزشکی را نیز تقویت میکند. این رویکرد باعث میشود برند پزشک فراتر از تبلیغات، به نماد اعتماد و آگاهی تبدیل شود.
اهمیت تجربه بیمار در برندینگ پزشکی مدرن
همانگونه که پیشتر اشاره کردیم، برندسازی پزشکی یعنی تصویری که مراجعان در ذهن خود از پزشک دارند، به همین جهت تجربه بیمار بخش مهمی از برندینگ به شمار میآید. وقتی بیمار از لحظه ورود به سایت پزشک تا زمان خروج از مطب احساس آرامش، اعتماد و احترام کند، آن برند در ذهن او ماندگار میشود. ماورانت با تمرکز بر طراحی تجربه کاربری در سایتهای پزشکی و تدوین لحن ارتباطی مناسب، به پزشکان کمک میکند تا از اولین تماس تا آخرین بازخورد، تجربهای مثبت برای بیماران خود رقم بزنند. نتیجهی این روند، افزایش اعتماد، بازگشت بیماران و رشد طبیعی شهرت پزشک است.
آینده برندسازی پزشکی در ایران
حوزه پزشکی و سلامت با پیشرفت سریع تکنولوژی، وارد فاز جدیدی از رشد و رقابت شده است. برندسازی پزشکی در سالهای آینده تبدیل به یکی از پایههای بقا و پیشرفت حوزه پزشکی خواهد شد. ماورانت به عنوان اولین آژانس تخصصی برندینگ پزشکی در ایران، با تمرکز بر نوآوری، دادهمحوری و شناخت دقیق رفتار بیماران ایرانی، مسیر آینده این حوزه را ترسیم میکند. این آژانس معتقد است که پزشکان ایرانی میتوانند با بهرهگیری از برندینگ علمی و اخلاقی، در سطح منطقهای و حتی جهانی بدرخشند.
اگر نیاز به دریافت مشاوره رایگان دارید میتوانید از طریق پلهای ارتباطی زیر اقدام نمایید و سوالات خود را بپرسید و در صورت تایید نهایی ثبت سفارش خود را انجام دهید تا طراحی وب سایت پزشکی شما زیر 50 روز انجام بشود.
آدرس وب سایت: https://mavaranet.net
آدرس دفتر مرکزی: تهران ، صادقیه ، آیت الله کاشانی ، ساختمان راز بلوک A، طبقه سو


