پیام ویدیویی جین BTS برای آرمی‌ها؛ من غیرنظامی نیستم!

کیم سوک جین خواننده گروه مشهور BTS،قبل از ثبت نام اجباری در ارتش یک پیام ویدیویی برای طرفدارانش ضبط کرده است.
پیام ویدیویی جین BTS برای آرمی‌ها؛ من غیرنظامی نیستم!

وقت صبح – جین در ویدئوی احساسی که در کانال یوتیوب «Bangtan TV» به اشتراک گذاشت، از طرفدارانش خواست تا پایان خدمت اجباری‌ او منتظرش باشند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در این ویدیو جین می گوید: «سلام به همه.. من جین از BTS هستم… تا زمانی که این ویدیو منتشر شود، من دیگر یک غیرنظامی نخواهم بود!

اما من اینجا جلوی دوربین هستم، چون می‌خواستم چیزی برای شما به یادگار بگذارم، حتی اگر فقط این یک پیام باشد!»

جین اولین عضو از گروه BTS می‌باشد که به ارتش پیوست. پیش از این چندین عکس از او در اردوگاه نظامی در فضای مجازی منتشر شده بود.

کیم سوک جین اخیرا جین به عنوان فرمانده واحد بیش از 200 سرباز اعلام شده است. طرفداران BTS در سراسر جهان به بت خود افتخار می کنند!

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2e8d1ff5-4f2a-458b-b59c-330ce12e0a79
سفارش آنلاین گل با اسنپ‌فود در شیراز؛ ساده‌تر از همیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *