پرده برداری از دلایل خودکشی همزمان 2 دختر گرگانی

بعد از ظهر امروز سه‌شنبه هفتم بهمن ماه، حدود ساعت 14  دو دختران جوان با پریدن از روی پل عابر پیاده در خیابان ناهارخوران اقدام به خودکشی کردند.
یارانه

دو دختر جوان همزمان در گرگان اقدام به خودکشی کردند.

فرماندار گرگان از اقدام به خودکشی دو دختر جوان در گرگان با پریدن از پل عابر پیاده خبرداد و گفت: هر دو دختر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

محمد حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ساعت 14 بعد از ظهر امروز سه‌شنبه هفتم بهمن ماه، دو دختران جوان با پریدن از روی پل عابر پیاده در خیابان ناهارخوران اقدام به خودکشی کردند.

وی افزود: با توجه به تردد زیاد خودروهای سواری در محور فوق، هنگام پریدن از روی پل، به‌صورت تصادفی با خودروی گشت نیروی انتظامی برخورد و از مرگ نجات یافتند.

حمیدی خاطرنشان کرد: هر دو نفر به شدت مجروح و در بیمارستان بستری هستند.

فرماندار گرگان بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده علت این اقدام به خودکشی مسائل و مشکلات خانوادگی بوده است.

منبع: رکنا

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *