“مترو” تعطیل شد!

عدم سرویس دهی در خط ۶ متروی تهران در روز جمعه دهم بهمن ماه سال جاری و جمعه هفدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ از سوی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام شد.
فیلم/ طوفان در فضای مجازی با ویدیوی  محسن چاوشی

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با صدور اطلاعیه ای از عدم سرویس دهی در خط ۶ متروی تهران در روز جمعه دهم بهمن ماه سال جاری و جمعه هفدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

دهم و هفدهم بهمن ماه

در این اطلاعیه آمده است: بدلیل حمل تجهیزات فاز دوم بهره‌برداری از خط ۶ مترو روزهای جمعه دهم و هفدهم بهمن ماه سالجاری سرویس دهی ندارد.

این اطلاعیه می افزاید: خط ۶ متروی تهران یک خط درون‌شهری به طول ۳۸ کیلومتر است که در حال حاضر ۱۰ کیلومتر با ۶ ایستگاه امیرکبیر، دولت‌آباد، میدان شهدا، امام حسین (ع)، بعثت و کیانشهر فعال است.

منبع: خبرآنلاین

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *