رضا میرزایی: چادرملو مقابل استقلال عملکرد خوبی داشت

وینگر چادرملو پس از تساوی یک بر یک با تیم سابقش تأکید کرد تیمش بازی منطقی ارائه کرد و وقت تلف نکرد.

رضا میرزایی: چادرملو مقابل استقلال عملکرد خوبی داشت

  رضا میرزایی وینگر چادرملو اردکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر گفت که تیمش بازی خوبی انجام داد اما در دقایق پایانی با مصدومیت دفاع آخرشان و کمبود تعویض مجبور شدند با یک بازیکن کمتر بازی کنند. او گفت: بازی منطقی بود و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم اگرچه می‌توانستیم برنده شویم و امیدواریم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

میرزایی در پاسخ به اتهامات اتلاف وقت بیان کرد که تیمش وقت تلف نکرده و فشار روی بازیکنان استقلال بوده است. او افزود: اگر تیم ما وقت تلف می‌کرد داور وقت‌های اضافه را نمی‌گرفت. ما به خوبی جلوی استقلال میلیون دلاری بازی کردیم و حق داشتیم بازی را ببریم.

بازیکن سابق استقلال درباره مطالباتش از این باشگاه نیز گفت که طلبش هنوز سر جای خود است و باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *