بیوگرافی محمد محبی که در بازی با ژاپن گل کاشت

محمد محبی بازیکن تیم ملی کشورمان و زننده گل اول ایران به ژاپن این روزها مورد توجه قرار گرفته است. بیوگرافی او را در ادامه می خوانید.

بیوگرافی محمد محبی که در بازی با ژاپن گل کاشت
کد خبر : ۲۲۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از بیتوته، محمد محبی متولد ۲۹ آذر ماه ۱۳۷۷ در برازجان) در پست وینگر برای باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر خمی کند.

محبی بعد از درخشش در رقابت های لیگ آزادگان ۹۸–۱۳۹۷ همراه با تیم شاهین بوشهر، در تاریخ ۱۹ خردادماه ۱۳۹۸ به سپاهان پیوست.

محمد محبی 1

محبی در تیر ۱۳۹۸ توسط مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت گردید، و در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۹۸ نخستین بازی ملی رسمی خویش را برابر کامبوج انجام داد.

 

وی از زمان بچگی علاقه شدیدی به فوتبال داشت و از همان دوران استعدادهای کشف نشده خویش را در زمین های خاکی بوشهر نشان همه می داد.

محبی فعالیت حقیقی فوتبالی خویش را از سال ۱۳۸۹ وقتی که ۱۲ سال سن داشت با تیم نوجوانان شاهین بوشهر آغاز کرد و توانست با نشان دادن استعداد فوتبالی فوق العاده خویش، در سال ۱۳۹۶ در تیم اصلی شاهین بوشهر در لیگ آزادگان بازی فوتبال انجام دهد.

محمد محبی2

وی پس از مصدومیت دژاگه به جای وی تعویض و وارد زمین گردید که توانست یک گل برای ایران بزند.

محمد محبی در ورزشگاه آزادی و در برابر پرسپولیس گلزنی کرد تا دومین گل لیگ برتری اش اهمیت فراوانی داشته باشد.

وی در چهار دیدار گذشته تیم فوتبال سپاهان در ترکیب اصلی تیم قرار داشت ولی به یک باره امیرقلعه نویی تصمیم گرفت این بازی کن را در دیدار برابر پرسپولیس از اول در ترکیب اصلی قرار ندهد.

محبی که نخستین گل فصل را در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر، تیم فصل گذشته اش در لیگ یک و در نخستین دیدار فصل جشن گرفته بود، طی سه دیدار اخیر طلایی پوشان هم عملکرد چشم گیری داشت و در دیدار برابر ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان فاصله ای تا ثبت گل دومش نداشت که نمایش خوب حامد لک و سوشا مکانی مانع ثبت دومین گل محبی شد.

محمد محبی3

با این حال محبی نخستین معاوضه امیرقلعه نویی در برابر پرسپولیس بود و وی را در دقیقه ۵۲ وارد زمین کرد.

خانواده محمد محبی

محمد محبی فرزند عبدالحمید متولد بوشهر است.

پدرش مهندس کشاورزی و کارمند سازمان جهاد سازندگی و مادرش خانه‌دار هردو اصالتا اهل روستای طلحه می باشند و یک برادر و یک خواهر به جز خود هم دارد.

محمد محبی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

۰
ارسال نظر