وریا غفوری از جایگاه ویژه بازی را تماشا کرد

وضعیت کارت وریا غفوری باعث شد او دیدار استقلال و آلومینیوم را از جایگاه ویژه تماشا کند.

وریا غفوری از جایگاه ویژه بازی را تماشا کرد

وریا غفوری کاپیتان پیشین استقلال که چند روز پیش به کادر فنی تیم اضافه شده بود قرار بود برای دیدار هفته نهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک در لیست بازی استقلال قرار گیرد.

با این حال صدور کارت  او به موقع انجام نشد و وریا غفوری به دلیل نداشتن آی‌دی کارت نتوانست در نیمکت  تیم حضور یابد و مجبور شد بازی را از جایگاه ویژه ورزشگاه  دنبال کند.

با این حال غفوری امیدوار است که به زودی کارتش صادر شود و بتواند بر روی نیمکت استقلال بنشیند.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *