مقامات یزد به علیرضا بیرانوند زنگ زدند

استاندار یزد در تماس با علیرضا بیرانوند از او بابت اتفاقات بازی چادرملو - تراکتور عذرخواهی کرد. 

مقامات یزد به علیرضا بیرانوند زنگ زدند

حواشی دیدار تیم‌های چادرملو و تراکتور که با اتفاقات عجیب علیه چند ستاره تیم تراکتور همراه بود، همچنان ادامه دارد و باعث ناراحتی هواداران تراکتور و البته بازیکنان این تیم و به خصوص علیرضا بیرانوند شده است.  در همین خصوص استاندار یزد در تماس با علیرضا بیرانوند از او دلجویی کرده و با این تماس خود سعی کرده تا به این شکل احترام خود را نسبت به دروازه‌بان ملی‌پوش تیم ملی ایران نشان دهد.  محمدرضا بابایی در این تماس به علیرضا بیرانوند گفته که این افراد مردم یزد نبودند و اهالی یزد هرگز چنین اتفاقاتی را رقم نمیزنند. 

استاندار یزد به بیرانوند اطمینان داده که این موضوع را شخصا پیگیری خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *