مادر شادمهر عقیلی دار فانی را وداع گفت

در ساعات گذشته خبری مبنی بر فوت مادر شادمهر عقیلی، آصفه شوقی پور در فضای مجازی پخش شد. اما هنوز بیانیه ای از سمت این هنرمند گفته نشده است.
مادر شادمهر عقیلی دار فانی را وداع گفت

وقت صبح – شادمهر عقیلی که از سال 1380 ایران را ترک کرده ، در طول این سال‌ها تنها یکبار با مادرش دیدار داشته است.

شادمهر عقیلی آخرین فرزند یک خانواده هفت نفره بود که در تهران چشم به جهان گشود.

مادر شادمهر عقیلی دار فانی را وداع گفت

او سه برادر به نام های حمید، محمد تقی و محمد علی و همچنین یک خواهر به نام پروین دارد.

شادمهر عقیلی در یکی از مصاحبه های قدیمی خود در مورد مادرش صحبت کرد و گفت:

مادر شادمهر عقیلی دار فانی را وداع گفت

«من مادرم خیلی سنش زیاده و امیدوارم همیشه حداقل تا موقعی که من بتونم احساس راحتی بکنم در زندگیم ، دلم میخواد همیشه سلامت باشه…

همیشه سایش بالا سر خودم باشه… احساس میکنم وقتی زنده ست اون به من انرژی میده…

امیدوارم همیشه سلامت باشه.»

مادر شادمهر عقیلی دار فانی را وداع گفت

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *