به گزارش وقت صبح ، در این عکس داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ د حال شترسواری در خیابانهای هند است.
واکنش عمو پورنگ به استفاده تبلیغاتی از کودکان
داریوش فرضیایی به استفاده تبلیغاتی از کودکان واکنش نشان داد.
داریوش فرضیایی مجری و برنامهساز کودک درباره شخصیتسازی برای کودکان گفت: مطمئناً در هر نقطه از دنیا در برنامههای کودکی که میسازند شخصیتهایی که معرفی میشوند برایشان برنامهریزی شده است که این شخصیتها خیلی از مفاهیم و آموزهها را به راحتی به کودکان انتقال بدهند.
پس تأثیرگذاری این شخصیتها را نمیتوانیم کتمان کنیم. اما برنامهریزی برای این شخصیتها به مراتب خیلی مهمتر از این است که نام شخصیت هنری بر آنها بگذاریم.
وی افزود: معتقدم اگر میخواهیم در کار کودک به نوعی شخصیتسازی کنیم، باید قبل از آن برنامهای دراز مدت برای آن شخصیت داشته باشیم که در چه حوزههای کودکی میتواند تأثیرگذار باشد و این تأثیرگذاری را از چه طریق میتوانیم داشته باشیم تا بچهها به راحتی بپذیرند.
فرضیایی ادامه داد: در کشور ما خیلی از برندها و شخصیتها، فصلی استفاده میشوند یا به عبارتی اگر آمدند مدتی با زحماتی که خودشان میکشند و با آن پتانسیل و استعدادی که خودشان دارند سعی میکنند که برنامه را به نحو احسن اجرا کنند و تأثیرگذار باشند.
این تأثیرگذاری از جانب ما خیلی خوب است اما اگر بخواهد رها شود و به عبارتی استراتژی برای آن تعریف نشود به نظر من کاملاً بیهوده است.


