وقت صبح – ایدو تاتلیسس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش تولد یاسمین شفکاتلی را تبریک گفت.
یاسمین شفکاتلی عروس ابراهیم تاتلیسس، و پسرش ایدو تاتلیسس با به اشتراک گذاری عکس هایشان در فضای مجازی جلب توجه می کنند.
در روز گذشته ایدو تاتلیسس تولد همسرش را جشن گرفت.
به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ایدو با به اشتراک گذاری عکسشان نوشت:
«خوبه که به دنیا اومدی، خوبه که هستی، خوبه که شناختمت، خوبه که باهم ازدواج کردیم.»
یاسمین شفکاتلی نیز در کامنتی نوشت: «شوهرمه، شوهرم!»


