سیمرغ قهرمان دومین دوره لیگ هاکی روی یخ دختران شد

قهرمان دومین دوره لیگ هاکی روی یخ دختران مشخص شد.

سیمرغ قهرمان دومین دوره لیگ هاکی روی یخ دختران شد

و به نقل از روابط عمومی انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در سی امین بازی لیگ هاکی روی یخ دختران کمتر از 18 سال مصاف تیمهای سیمرغ و هما پس از تساوی 2-2 در وقتهای معول و اضافی با برتری سیمرغ در ضربات پنالتی  به پایان رسید.

 این بازی  چهارشنبه 7 آبان با حضور پرشور خانواده ها و میهمانانی چون خانمها دکتر  شاکری فر معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان تهران دربند سری نایب رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و اعظم کریمی سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان  و آقایان بهرام ساوه شمشکی  رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ابراهیم میرزا حسینی رییس کمیته صحرانوردی فدراسیون اسکی باباپور رئیس کمیته رول اسکی و رئیس هیئت مازندران فدراسیون اسکی در پیست یخ آیس باکس ایرانمال برگزار شد.

در وقتهای معمول و اضافی  برای شاگردان الهام مدیر دهقان و هلیا سوهانی تیم هما ملیحه علی بیکلو و فرنیا یوسفی گل زدند و گلهای شاگردان حدیث پورهاشمی و دیبا فرزام نیا را شارمین طباطبایی و ملیکا مهابادی را به ثمر رساندند. در ضربات پنالتی رومینا اسماعیلی دروازه بان سیمرغ عملکرد بهتری داشت و پیروزی و قهرمانی تیمش را رقم زد .  در پایان این بازی هم ملیکا مهابادی از تیم سیمرغ و رها عبدالرحیمی از تیم هما تاثیرگذارترین بازیکنان دو تیم معرفی شدند . قضاوت این بازی را حوریا غریبی صفورا تقی نژاد عطیه رضایی و عطیه شریفیان برعهده داشتند و هاله ملک مدنی در میز داوران وقایع بازی را ثبت کرد .

 بدین ترتیب در جدول رده بندی تیمهای سیمرغ و هما هر دو 32 امتیازی شدند و به دلیل پیروزی  های بیشتر تیم سیمرغ در بازیهای رودرو این تیم قهرمان شد و تیم هما در رده دوم جای گرفت. پیش از این  نیز تیمهای تندر با 20 و سپندار  با 7 امتیاز سوم و چهارم شده بودند .

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *