ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خبرنگار پارلمانی بود

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی که روز گذشته به دلیل تومور مغزی در ترکیه درگذشت، پیش از این خبرنگار خبرگزاری برنا و روزنامه ایران‌نیوز بود.
ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خبرنگار پارلمانی بود

به گزارش وقت صبح ؛ خانم سعیدی در مجلس هفتم خبرنگار پارلمانی بود و گاهی نیز از سوی رسانه خود به همراه دیگر خبرنگاران به حیاط دولت می رفت تا سخنان وزرای دولت احمدی نژاد را پوشش دهد.

خانم سعیدی در 31 شهریور 1362 در تهران به دنیا آمد. پدر و مادر او کارمند صداوسیما و کارگردان برنامه‌های تلویزیون بودند که هر دو در سن پایین دچار سکته شدند و درگذشتند.

او در دهه هشتاد خبرنگار سیاسی بود و در رسانه‌هایی مانند ایران نیوز و خبرگزاری برنا کار می‌کرد.

بعد از درگذشت پدرش کارگردانی را تجربه کرد. بعد از همین طریق عازم امریکا شد. آنجا مدلینگ را تجربه کرد و سپس با بیژن مرتضوی آشنا شد و با وی ازدواج کرد و مدیر برنامه‌های آقای مرتضوی شد.

تصاویری از خانم سعیدی در مجلس و حیاط دولت را می بینید.

به دوستان و همکاران خانم سعیدی تسلیت می‌گوئیم.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *