جاستین بیبر میلیون‌ها دلار پول به جیب زد!

جاستین بیبر حق انتشار تمامی آثار موسیقی خود را فروخت! در حالی که مفاد قرارداد‌ هنوز علنی نشده، گزارش شد که به بیبر 200 میلیون دلار پرداخت خواهد شد!
جاستین بیبر میلیون‌ها دلار پول به جیب زد!

وقت صبح – جاستین بیبر حق انتشار تمامی آثار خود را به مبلغ 200 میلیون دلار فروخت. این قرارداد شامل تمام آهنگ‌های بیبر که قبل از 31 دسامبر 2021 ضبط شده‌، میشود.

در میان 290 آهنگ موجود در این لیست، آهنگ های «Baby» و «Sorry» از پر طرفدارترین آهنگ‌های پاپ سال‌های اخیر هستند.

جاستین بیبر به گزارش گروه ترجمه وقت صبح به نقل از بی بی سی ترکی؛ بر اساس این قرارداد از این پس حق امتیاز پخش این آهنگ ها باید به شرکت موسیقی پرداخت شود.

این کمپانی موسیقی قبلاً قراردادهای مشابهی با جاستین تیمبرلیک و شکیرا بسته بود.

جاستین بیبر

این شرکت تقریباً 100 میلیون دلار به تیمبرلیک پرداخت کرده و هزینه پرداخت شده به شکیرا فاش نشد.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2e8d1ff5-4f2a-458b-b59c-330ce12e0a79
سفارش آنلاین گل با اسنپ‌فود در شیراز؛ ساده‌تر از همیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *