بیرانوند: با پیروزی مقابل الشرطه گامی بلند برای صعود برداشتیم

سنگربان ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور ایران تأکید کرد این تیم با شکست الشرطه عراق گامی بلند برای صعود به مرحله حذفی لیگ نخبگان آسیا برداشته است.

بیرانوند: با پیروزی مقابل الشرطه گامی بلند برای صعود برداشتیم

علیرضا بیرانوند بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل الشرطه عراق در هفته چهارم از مرحله ابتدایی لیگ نخبگان آسیا گفت: این برد مبارک هواداران تراکتور باشد. اگر این هواداران امروز نمی‌آمدند نمی‌توانستیم مقابل تیم الشرطه نتیجه بگیریم.

وی با اذعان به اینکه تیمش در مصاف با نماینده فوتبال عراق کار دشواری داشته است ادامه داد: ما تا روزی که اینجا هستیم سرباز این هواداران خواهیم بود. خوشحالم امروز ما را تنها نگذاشتند و ما توانستیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: با این پیروزی توانستیم گامی بلند برای صعود برداریم و امیدوارم در بازی بعدی هم نتیجه خوبی بگیریم و برای این هواداران جبران کنیم.

 

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *