با این بازی ها به روم باستان سفر کنید!

ما بازی‌هایی را که به بهترین شکل دوره روم باستان را به شما القا می‌کند را گرد هم آورده‌ایم…

با این بازی ها به روم باستان سفر کنید!
کد خبر : ۱۰۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - روم باستان یکی از برجسته ترین تمدن ها در صحنه ی تاریخ است. واقعیت تاریخی این دوره نه تنها موضوع فیلم ها بلکه نمایشنامه ها نیز بوده است.

به گزارش گروه ترجمه به لطف بازی ها، بسیاری از گیمرها ایده هایی در مورد ساختار اجتماعی، اقتصادی و نظامی این دوره یافته‌اند. به لطف فناوری های پیشرفته، نمونه های بازی بسیار موفقی تولید شده است.

در این فهرست بهترین بازی هایی را که به دوره روم باستان می پردازند معرفی کرده‌ایم….

۱- Caesar 3

دانستن این نکته مفید است که سزار 3 در درجه اول یک بازی استراتژیک است. این بازی یک نمونه منحصر به فرد برای کسانی است که می خواهند دوره روم باستان را در زمینه استراتژی امتحان کنند. ما یک مستعمره رومی را در بازی ایجاد و مدیریت می کنیم.

مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر عهده شماست. علاوه بر این، شما باید از امنیت و شادی شهروندان خود محافظت کنید. شما می توانید با توسعه مستعمره خود ساختمان های منحصر به فردی در آن دوره بسازید.

حتما باید این بازی را به عنوان نمونه ای از یک استراتژی بسیار موفق امتحان کنید.

Caesar 3
۲- Assassin's Creed Origins

اگرچه در این بازی درباره‌ی مصر تحت حاکمیت یونان صحبت می کنیم، اما جالب است بدانید در آن زمان برخی از شهرهای مصر تحت حکومت روم به حیات خود ادامه داده‌اند.

علاوه بر این، نام های مهمی مانند جولیوس سزار، کلئوپاترا و پومپی نیز در بازی شرکت می کنند. جنگ داخلی سزار نیز در روایت داستانی بازی مورد بحث قرار گرفته است. در واقع در قسمت های بعدی بازی می توانید برای ترور سزار به شهر رم بروید.

Assassin’s Creed Origins
۳- Domina

دومینا که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، یک شبیه سازی گلادیاتور است. این بازی از نظر بصری سبک هنری منحصربه‌فرد پیکسل محور خود را انتخاب کرده است. ما در بازی یک گلادیاتور را هدایت می کنیم.

گلادیاتور ما در نبردها شرکت می کند و با هر پیروزی، منابع ما افزایش می یابد. با افزایش منابع و پیروزی ها می توانیم توانایی های گلادیاتور خود را افزایش دهیم.

باز هم بسته به منابع، می توانیم با خرید تجهیزات جدید، گلادیاتور خود را قدرتمندتر کنیم. وقتی گلادیاتور ما می میرد، ما نیز این شانس را داریم که آن را با یک گلادیاتور جدید جایگزین کنیم و از نو شروع کنیم.

Domina

۴- The forgotten city

این بازی که مربوط به دوره روم باستان است، شاید موفق ترین بازی در این سبک می‌باشد. ما وارد یک ماجراجویی به یک مستعمره‌ی زیرزمینی از طریق گذرگاهی مرموز در سواحل رودخانه تیبر می شویم. شخصیت اصلی ما یک گلادیاتور است. نور و جو بازی فوق‌العاده است. حتما باید این بازی را امتحان کنید.

The forgotten city
۵- Ryse: Son of Rome

این بازی در مورد ماجراجویی سربازی به نام ماریوس تیتوس است. بازی روایتی بسیار دراماتیک-تخیلی دارد. علاوه بر درام، پویایی جنگ و سرگرمی در بالاترین سطح خود قرار دارد. با این بازی احساس جنگ را با پوست و استخوان های خود احساس خواهید کرد.

این بازی را شاید بتوان به عنوان اکشن ترین نمونه دوره‌ی روم باستان شناخت.

Ryse: Son of Rome

۰
ارسال نظر