ویدئو/ رامبد شکرآبی همسر سابق حدیث فولادوند: گرفتار خشونت خانگی بودم!

ویدئویی از حضور رامبد شکرآبی و حدیث فولادوند در برنامه دورهمی در فضای مجازی منتشر شده است.

ویدئو/ رامبد شکرآبی همسر سابق حدیث فولادوند: گرفتار خشونت خانگی بودم!
کد خبر : ۶۹۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از این برنامه رامبد شکرآبی به شوخی می‌گوید درگیر خشونت خانگی است.

گفتنی است این زوج پنج سال پس از این برنامه هفته قبل از هم جدا شدند.

رامبد شکرآبی از معمای شاه می‌گوید

رامبد شکرآبی بازیگر سریال «معمای شاه» در خصوص نقش خود در این مجموعه تلویزیونی و ویژگی‌های آن گفت: در مجموعه «معمای شاه» نقش ارنست پرون را ایفا می‌کنم که در دبیرستانی که محمدرضا شاه تحصیل می‌کرد، نقش خدمتکار او را بر عهده داشت و در نهایت با او وارد ایران می‌شود.

وی در مورد همکاری با محمدرضا ورزی بیان کرد: نحوه کار آقای ورزی مشخص است. من از همکاری با او لذت بردم. به تاریخ معاصر تسلط دارد. فکر می‌کنم «معمای شاه» در پخش هم موفق بوده و با کیفیت خوبی پخش شده است.

شکرآبی اظهار داشت: برای نظر دادن راجع به این کار و نحوه بازخورد مخاطبان باید کمی صبور باشیم و اجازه دهیم تا کمی از پخش کار بگذرد.

از آنجا که شخصیت «پرون» آنچنان جا افتاده نیست، چرا که مانند دیگر شخصیت‌هایی که اطراف شاه بودند شناخته نشده و مردم شناخت زیادی روی او ندارند، به همین دلیل باید مدتی بگذرد تا با این شخصیت بیشتر آشنا شویم.

رامبد شکرآبی تصریح کرد: گریم بسیار عالی را از جانب شهرام خلج شاهد بودیم. از آنجا که تعداد عکس‌های موجود از ارنست معدود هستند، اما شهرام خلج شباهت بسیار زیادی را به وجود آورد.

کار برای من بسیار سخت بود؛ زیرا زمان گریم من دو ساعت به طول می‌انجامید و پاک کردن آن هم به همین صورت؛ اما نتیجه نهایی کار بسیار رضایت بخش بوده است.

وی در پایان بیان کرد: تاریخ معاصر و بیان آن به صورت فیلم و تصویر بیننده‌های خاص خود را دارد. مردم، علی‌الخصوص نسل جوان مایلند از تاریخ و نسل‌های گذشته اطلاعات بیشتری را به دست آورند. «معمای شاه» و تماشای آن به این خواسته آن‌ها کمک خواهد کرد.

۰
ارسال نظر