ویدئو/ وضعیت سخت ارژنگ امیرفضلی در کانادا؛ بی پولی و افسردگی

ارژنگ امیرفضلی در این ویدئو می‌گوید ماهی 3 هزار دلار درآمد دارد اما با اجاره خانه و خرج خوراک تنها حدود 600 دلار برایش می ماند که آنهم اگر بخواهد حتی یک ماشین اجاره کند نمی‌تواند.

کد خبر : ۲۲۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- ارژنگ امیرفضلی بازیگری است که در ماه‌های اخیر به کانادا مهاجرت کرده و در این مدت بارها خبرساز شده است.

چندی پیش او فیلمی منتشر کرد و از بلاتیکفی خودش در کانادا حرف زد و خطاب به فالورهایش گفت اگر می‌خوانید می توانید به من فحش بدهید!

پس از آن این بازیگر فیلم دیگری منتشر کرد که با اشاره به یک کشتی تفریحی می‌گفت من بعد از سه سال سخت کار کردن به کانادا آمده‌ام و حالا برای تفریح باید در یک کشتی که هزاران نفر در آن هستند تفریح کنم اما آدم‌های پولدار کشتی شخصی دارند. ما خوشبخت هستیم یا آنها؟

فیلم های این بازیگر جنجال های زیادی به وجود آورد و حالا نیز خبر رسیده او در تورنتو ساکن است و در اوبر کار می‌کند.

این خبر در ساعت‌های اخیر بصورت گسترده منتشر شده و واکنش‌های فراوانی را به وجود آورده است.

ارژنگ امیرفضلی بازیگری است که کارش را با برنامه «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان، همراه با مهران مدیری و حمید لولایی آغاز کرد.او در طول سال های فعالیتش در آثار متفاوتی نقش آفرینی کرد و خاطرات خوشی را برای مخاطبانش به یادگار گذاشت.

از مهمترین آثاری که در آنها بازی کرد می توان به «الو الو من جوجوام» ساخته مرضیه برومند، «جنگجوی پیروز» ساخته مجتبی راعی، «مربای شیرین» ساخته مرضیه برومند، «شارلاتان» ساخته آرش معیریان، «شام عروسی» ساخته ابراهیم وحیدزاده، «اخراجی ها» ساخته‌مسعود ده نمکی، «محاکمه در خیابان» ساخته مسعود کیمیایی و....اشاره کرد.

مادر ارژنگ امیرفضلی کیست؟

۱
ارسال نظر