ویدئو/ پردیس احمدیه: افغانستانی باشم، که چه؟!

پردیس احمدیه به سوالی درباره اصالت خود پاسخ داد.

ویدئو/ پردیس احمدیه: افغانستانی باشم، که چه؟!
کد خبر : ۲۱۸۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، همیشه شایعاتی مبنی بر اصصالت افغانستانی پردیس احمدیه به گوش می‌رسید. 

حال او در مصاحبه‌ای که انجام داده پاسخ جالبی به پرسش داده که با هم می‌بینیم. 

ماجرای استوری پردیس احمدیه علیه مهران مدیری

روزیاتو: در اوایل اعتراضات سال گذشته در کشور، مهران مدیری ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت و از صدا و سیما خواست که دیگر فیلم و سریال‌های او را از تلویزیون پخش نکند. 

اما بعد از گذشت چند روز تغییر موضع داد و درباره صحبت‌های قبلی خود گفت که گول فضای مجازی را خورده است. بعد از انتشار این ویدئو بسیاری از بازیگران و کاربران فضای مجازی نسبت به صحبت‌های او واکنش‌های مختلفی داشتند. 

پردیس احمدیه نیز در واکنش به این صحبت‌های مهران مدیری در اینستاگرامش نوشت: 

«آقای مدیری چقدر آبروبر و حقیری، حداقل تمرین می‌کردی از توانایی بازیگریت! بهتر استفاده میکردی فکر کردی مرد هزار چهاره ست! 

کاش زودتر خودتو نشون میدادی ببینم اون موقع کی مهمون برنامه ت میشد و کی مخاطی خنده‌های مصنوعیت. من که غلط کردم روزی تو برنامه شما بودم، این از من. 

که با لبخند گوش میدادی به حرف من که دغدغه‌ام معاش بود ولی در واقع تو دلت به من و مردم خندیدی. شرف در گرانیست به هر کس ندهند.» 

حالا پس از گذشت یک سال از آن حواشی، پردیس احمدیه در این مصاحبه اظهار داشت که از گفته‌های خود پشیمان است و امیدوار است که مهران مدیری او را ببخشد. 

احمدیه گفت: «به شدت احساس پشیمانی می‌کنم. شب‌ها خوابم نمی‌برد…به آقای علی اوجی که به آقای مدیری نزدیک است گفتم می‌خواهم با دسته گل و یادداشتی به دیدن آقای مدیری بروم…

عین نامردی بود که در فضای عمومی آن جملات را گفتم…. همین حالا هم صدایم بغض‌آلود شده …. نمی‌دانم او مرا می‌بخشد یا نه اما…»

۰
ارسال نظر