ویدئو؛ خانه غرق در خون داریوش مهرجویی/ اگر دلش را ندارید، نبینید!

داریوش مهرجویی و همسرش به طرز وحشتناکی به قتل رسیدند. ویدئویی از محل قتل آنها منتشر شد که دل همه را خون کرد.

ویدئو؛ خانه غرق در خون داریوش مهرجویی/ اگر دلش را ندارید، نبینید!
کد خبر : ۲۱۵۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ؛ صحنه هایی از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شد که نشان از بی رحمی قاتلان دارد.

دیدن این ویدئو به همه افراد توصیه نمی شود.

منبع:اعتمادآنلاین

توضیح وکیل مهرجویی از تهدید هفته گذشته وحیده محمدی‌فر

به گزارش جام جم؛ ماجرای تهدید وحیده محمدی‌فر توسط مرد چاقو به‌دست و پست وی درباره این ماجرا قبل از قتلش، یکی از موضوعاتی است که از دیروز در شبکه‌های اجتماعی وایرال و جنجالی شده است.

برخی معتقدند جنایت شامگاه شنبه با این تهدید ارتباط مستقیم داشته است. یکی از نگهبانان شهرک می‌گوید: «‌آن شب خانم محمدی‌فر تماس گرفتند و گفتند فردی با چاقو خود را به مقابل ساختمان آنها رسانده. سریع راهی آنجا شدیم و اطراف را جست‌وجو کردیم اما از مرد مهاجم ردی به دست نیامد. از مرحومه محمدی‌فر خواستیم با پلیس تماس بگیرند اما قبول نکردند.‌»

برای بررسی این موضوع سراغ فرهنگ سروری، وکیل داریوش مهرجویی رفتیم که او جزئیات تازه‌ای از ماجرا را تشریح کرد و گفت: «‌ببینید این ماجرا طولانی است اما اگر بخواهم کوتاه توضیح دهم. چندی قبل این زوج و دخترشان سفری به فرانسه داشتند و کلید خانه را به یکی از آشنایان خود دادند تا مراقب خانه باشد. وقتی از سفر برگشتند، متوجه سرقت دو سنتور از خانه شدند.

موضوع را به من گفتند که روز جمعه به خانه‌شان رفتم و با آن فردی که در این مدت مراقب خانه بود قرار گذاشتم تا ماجرا را با مصالحه حل کنیم اما او به محل قرار نیامد. همان روز مرحومه محمدی‌فر ماجرای ورود مرد چاقو به دست به خانه‌شان را برایم تعریف کرد. مثل این‌که این اتفاق روز چهارشنبه رخ داده بود. از آنها خواستم این خانه را ترک کنند و به تهران بروند که قبول کردند.

قرار بود هفته بعد به تهران بروند و این خانه را برای فروش آگهی کنند. خانم محمدی‌فر می‌گفت به نظرش صدای مرد مهاجم آشنا بوده و فرد قصد تغییر صدای خود را داشته تا شناسایی نشود.‌»

سروری ادامه داد: «‌این زوج ساعت ۱۱شب در را قفل می‌کردند و آن روز ساعت ۱۰و۱۰ دقیقه دخترشان به خانه می‌آید و پس از ورود با پیکر پدرش رو‌به‌رو می‌شود که از سرش خون جاری شده بود.

تیم جنایی تحقیقات دراین باره را آغاز کردند و با توجه به سرنخ‌های موجود امیدواریم زودتر قاتل یا قاتلان شناسایی شوند. در بررسی صحنه رد خونی روی دیوار پشتی پیدا شده که احتمال می‌دهند قاتل از آنجا وارد و خارج شده است.»

۰
ارسال نظر