ویدئو/ مجری اخراجی تلویزیون فیلم معنادار دیگری از علی انصاریان افشا کرد

مجتبی پوربخش مجری سابق تلویزیون به تازگی ویدئویی دیده نشده از علی انصاریان را برای طعنه زدن به چمن ورزشگاه آزادی منتشر کرده است.

primary_image
کد خبر : ۲۱۲۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - مجتبی پوربخش که چندین سال به عنوان مجری شبکه ورزش فعالیت داشت، به ناگاه در پاییز سال گذشته از اجرای برنامه های این شبکه کنار گذاشته شد.

او پس از این اتفاق اعلام کرد که به خاطر موضع گیری هایش از تلویزیون اخراج شده و از این بابت ناراحت نیست.

اما این تازه ابتدای ماجرا بود و پس از آن هم پوربخش یک تصویر منتشر کرد و گفت که از دانشگاه نیز برکنار شده است و حالا دیگر شغلی ندارد.

او که در حال حاضر درشبکه های اجتماعی فعالیت قابل توجهی دارد، به تازگی به ماجرای چمن ورزشگاه آزادی به شکلی متفاوت واکنش نشان داده است.

ویدئو/ مجری اخراجی تلویزیون فیلم معنادار دیگری از علی انصاریان افشا کرد

پوربخش در این رابطه فیلمی قدیمی از خودش به همراه علی انصاریان در حال بازدید از زمین چمن سن سیرو باشگاه میلان ایتالیا منتشر کرده است.

بخوانید: عکس/ واکنش عجیب مجری اخراجی به شکست سنگین حسن یزدانی

لغو بازی سپاهان صدای مجری اخراجی را هم در آورد!

به گزارش وقت صبح، مجتبی پوربخش مجری ممنوع التصویر صدا و‌ سیما با انتشار یک استوری در اینستاگرام اش اعلام کرده که از لغو بازی سپاهان به شدت غافلگیر شده است.

لغو غیرمنتظره و بحث برانگیز دیدار تیم های سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان بازتاب گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

این دیدار که در ساعات گذشته به دلیل حاضر نشدن بازیکنان نماینده عربستان در زمین فوتبال لغو شد، حالا به یکی از سوژه های خبرساز رسانه های داخلی و آسیایی بدل شده است.

هرچند کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعاتی پس از لغو این مسابقه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسابقه به دلیل «شرایط غیرمنتظره و پیش‌بینی نشده» لغو شده است.

ما مسئولان باشگاه سپاهان تا این لحظه هنوز درباره این موضوع عجیب و جنجال برانگیز توضیحات روشنی را ارائه نکرده اند.

در همین راستا اکنون مجتبی پوربخش مجری برکنار شده شبکه ورزش با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش به این موضوع جنجالی واکنش نشان داده است.

این مجری ممنوع التصویر با نمایش تصویری از ورود بازیکنان الاتحاد به اصفهان با لحنی بهت زده در این رابطه نوشته است:

آقا یکی میشه درست بگه اصفهان چه خبره

۰
ارسال نظر