تصاویر/ تمام گاف‌ها و سوتی‌های جنجالی سریال گاندو

چندی قبل یکی از گاف‌های این سریال در شبکه‌های اجتماعی سوژه شده بود.

تصاویر/ تمام گاف‌ها و سوتی‌های جنجالی سریال گاندو
کد خبر : ۲۰۲۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
1

به گزارش وقت صبح به نقل از انصاف نیوز، کاربران حضور مقام دوم سفارت انگلستان در استخر با لباس و حتی جوراب را دستمایه شوخی قرار داده بودند.

سریال گاندو سوتی‌های جنجالی زیادی داشته است.

پنج سوتی سریال گاندو در یک قسمت

۱. عالی‌ترین مقام‌های امنیتی کشور از بطری آب می‌خورند!

سریال گاندو سوتی‌های جنجالی زیادی داشته است.

افرادی که در این صحنه می‌بینید همگی ماموران و فرماندهان مهمترین پرونده امنیتی روز کشور هستند. هریک از آن‌ها در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت جلسه ارائه می‌دهند. برخی از آن‌ها طبق شواهد فیلم بالاترین رده امنیتی را دارند.

اما گویا قرار است از سر بطری‌های آب، آب بنوشند. هیچ لیوانی روی میز نیست. به نظر نمی‌رسد این صحنه آرایی به‌صورت طبیعی در استاندارد یک جلسه فوق مهم در نهادی امنیتی باشد.

بیشتر بخوانید:

"خانم بازیگر چادری گاندو" با این لباس عروسش غوغا کرد/ عکس

تصاویر/ گردش خانم بازیگر سریال گاندو با تیپ طبیعت گردی

۲. لباس متهمان در صحنه جرم دقیقا شبیه پروفایل امنیتی آن‌هاست

در این قسمت به‌صورت مرتب پرونده امنیتی متهمان، جاسوسان و سوژه‌های امنیتی در نمایشگرهایی خیلی بزرگ نمایش داده می‌شود.

اما یک نکته خیلی عجیب است. در تمامی موارد عکس پروفایل امنیتی متهمان دقیقا همان لباس و آرایش مویی است. که آن‌ها در صحنه شنود یا رصد پوشیده‌اند. برای نمونه تنها در قسمت ۲۵ گاندو۲ نگاه کنید:

سریال گاندو سوتی‌های جنجالی زیادی داشته بود.

در این تصویر سوژه‌های امنیتی به نام تهرانچی، گواردادو و رحمانی دقیقا همان لباسی را پوشیده. که عکس آن در پروفایل نهاد امنیتی ایران موجود است.

سریال گاندو سوتی‌های جنجالی زیادی داشته است.

حتی رنگ کراوات، کلاه و آرایش مو و صورت از زمان تشکیل پرونده هیچ تغییری نکرده است.

۳. خاویر گواردادو، تبعه مکزیک است اما با تاریخ تولد ایرانی!

سریال گاندو سوتی‌های جنجالی زیادی دارد.

به قدری این گاف عجیب است که هیچ توضیحی ندارد. خودتان تماشا کنید. تاریخ تولد فردی که اصلا متولد ایران نیست، به تاریخ شمسی درج شده است.

طبق توضیح سریال نویسان گاندو، خاویار گواردادو متولد ۱۱ دی ماه ۱۳۶۳ است.

۴. افکت‌های صوتی و تصویری بیهوده برای معرف پروفایل امنیتی افراد

در سراسر این سریال کامپیوترهای و سیستم‌های نمایشی و شنودی نهاد امنیتی ایران صداها و افکت‌های زائدی دارند. که دلیل آن مشخص نیست این افکت‌ها و سر و صداها چه نقشی در تحلیل اطلاعات در این دستگاه امنیتی دارند.

گویا تیم سازنده تصور می‌کنند که این افکت‌ها می‌تواند نشان دهنده پیچیدگی نهادهای امنیتی ایران باشند. در حالی که بیشتر باعث سردرد مخاطب و مسخره شدن محیط کار نهادهای امنیتی ایران می‌شود.

اصلا مشخص نیست این همه سر و صدا برای نمایش یک فیلم یا پرونده یک متهم چه دلیلی دارد. و چرا روی نمایشگر رنگ‌ها مدام کمرنگ و پررنگ می‌شوند یا چرا باید برای نمایش پرونده یک سوژه، بالای تصویر رادار وجود داشت باشد!

جالب آنجاست که در همین سریال وقتی نمایشگر نهادهای امنیتی کشور انگلستان نشان داده می‌شود. صفحه مانیتور ماموران امنیتی آنجا آرام، بی‌سر و صدا و بدون افکت زائد است.

۵. بازجویی سه دقیقه‌ای!

عجیب‌ترین گاف قسمت این مجموعه، بازجویی سه دقیقه‌ای بود. نیروهای امنیتی تنها در سه دقیقه از یک سوژه بسیار مهم امنیتی بازجویی کردند و در مورد دیگر نیز چیزی در همین حدود طول کشید.

جالب اینجاست که زمانسنج دوربینی که روند بازجویی‌ها را ضبط می‌کند حدود ۳ دقیقه را نشان می‌دهد که بازجویی پایان می‌پذیرد.

یا در موردی دیگر «شریف» که سوژه بسیار مهمی است و تحت نظر سرویس‌های جاسوسی خارج آموزش دیده است. در دومین سوال و جواب همه اطلاعات را می‌دهد و اساسا نمی‌تواند مقاومت کند.

۰
ارسال نظر
  • رسول

    وقت دنیا رو میگید با این حرفاتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111