ویدئو/ نجات لحظه آخری یک کودک از دست عقاب غول پیکر

در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه نجات باورنکردنی یک کودک از چنگال عقاب گرسنه خواهید بود.

ویدئو/ نجات لحظه آخری یک کودک از دست عقاب غول پیکر
کد خبر : ۱۹۶۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از سلام نو، اخیرا فیلمی از یک لحظه نادر در فضای مجازی منتشر شد.

در این ویدئو عقاب کودکی را به چنگال‌های خود گرفته و قصد ربودن آن را دارد. اما پدر این کودک متوجه شده و برای نجات فرزندش تلاش می‌کند.

ویژگی عقاب‌ها و تک همسر بودن آن‌ها

آرگا: محل زندگی پرنده عقاب، مناطقی دست نخورده به وسیله انسان است و تمامی این گونه از پرندگان بر فراز کوه‌های ناهموار و بلند زندگی می‌کنند.

عقاب‌ها بر خلاف برخی از گونه جانوران تک همسر هستند. و آشیانه یا لانه خود را در نقاط غیر قابل دسترس و به وسیله ترکه‌های چوب و شاخه‌های درختان در مناطق مرتفع. و بر بلایی درختان و یا کوه‌ها و صخره‌ها و در مکان‌های که به عنوان قلمرو تغذیه‌ای خود انتخاب کرده اند، بنا می‌کنند.

این پرندگان هر سال در همان لانه سال قبل خود زندگی می‌کنند و با اضافه شدن فضولات، گاهی وزن آشیانه عقاب‌ها. به پانصد کیلوگرم و یا بیش از آن می‌رسد و پهنا یا طول آشیانه آن‌ها نیز در حدود ۳ متر می‌رسد.

بزرگترین لانه درختی کشف شده متعلق به یک جفت عقاب سر سفید در فلوریدای آمریکا می‌باشد. که عمق این آشیانه ۶.۱ متر، عرضش ۲.۹ متر و وزش در حدود ۲.۷۲۲ کیلوگرم بوده است.

عقاب به کمک بال‌های بلند و چنگال‌های قدرتمند خود می‌تواند شکار یا طعمه را از زمین بلند کند و به پرواز در آید.

در اغلب اوقات، عقاب به وسیله بال‌هایش به شکار ضربه می‌زند و با کمک پاهای نیرومند و منقار خود با او می‌جنگد. و پس از پیروز شدن بر حریف، به پرواز در می‌آید و شکار را به اقامتگاه خود حمل می‌کند.

عقاب‌های ماده تنها دو تخم می‌گذارند و به مدت ۶ الی ۸ هفته بر روی تخم‌هایشان می‌خوابند تا جوجه عقاب‌ها سر از تخم در بیاورند.

۰
ارسال نظر