ویدئو/ نبرد غول‌های جنگل؛ شیر پیروز است یا خرس!

شیر و خرس از حیوانات تهاجمی و شکارچی در حیات وحش به شمار می‌روند.

ویدئو/ نبرد غول‌های جنگل؛ شیر پیروز است یا خرس!
کد خبر : ۱۶۳۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، اگر شیر و خرس بر حسب اتفاق با هم درگیر شوند به نظر شما کدام یک بر دیگری غلبه خواهد کرد؟

این ویدئو را ببینید تا جواب را بیابید.

حیوانات باغ وحش مشهد برای عکاسی به داخل شهر آورده شدند!

فارس: مسئول یگان حفاظت سازمان محیط زیست استان خراسان رضوی در خصوص این حیوانات تصریح کرد: بحث قاچاق مطرح نیست، این حیوانات تحویل باغ وحش وکیل آباد مشهد شده‎اند و مسئولان این مکان آن‌ها را متعلق به خود می‎دانند اما این موضوع در دست بررسی است.

وی در خصوص علت رهایی این حیوانات در خیابان گفت: مسئولان باغ وحش وکیل آباد مدعی‎اند که برای کار فیلم‎برداری این حیوانات را به این منطقه از شهر برده‎اند که درب قفس آن‌ها باز شده و فرار کرده‎اند.

وی افزود: اگر این ادعا صحت داشته باشد این کار مسئولان باغ وحش نیز تخلف است و آن‌ها برای تحویل این حیوانات جهت فیلمبرداری و آوردن آن‌ها به درون شهر باید مجوز می‎گرفتند.

محسن طیرانی مسئول فنی باغ وحش وکیل‌آباد مشهد نیز صحبت‎های مسئول یگان حفاظت محیط زیست استان را تایید و در خصوص این حادثه به خبرنگار فارس می‎گوید: امروز برای کار عکاسی با یکی از خبرگزاری‎های استان قرار داریم به همین دلیل آن‌ها را به خانه‎ای که قرار است در آن این کار انجام شود بردیم اما با شیطنت توله خرس‎ها درب قفس باز شده و فرار کردند.

وی افزود: این حیوانات متعلق به باغ وحش وکیل‌آباد هستند و خیلی کوچک بوده و هیچ خطری برای انسان‎ها ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این حیوانات در باغ وحش مشهد شبانه‌روزی تحت مراقبت هستند و با انجام ملاحظات لازم جهت کار عکاسی به خانه مورد نظر در بلوار هنرستان مشهد برده شده بودند.

۰
ارسال نظر