ویدئو/ مهربانی آهوی زیبا شکارچی سنگدل را رام خود کرد!

شکار حیوانات آن هم برای تفریح و تفنن کار بسیار غیر اخلاقی و ناجوانمردانه‌ای است.

ویدئو/ مهربانی آهوی زیبا شکارچی سنگدل را رام خود کرد!
کد خبر : ۱۴۷۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، یک شکارچی در دشتی مرتصد گذر آهویی است تا آن را شکار کند.

اما آهو با دیدن او نه تنها نمی‌ترسد و فرار نمی‌کند، که به سمت او می‌آید و رفتاری پر از مهر با او دارد.

شکارچی هم با دیدن این حرکت، از شکار منصرف می‌شود و دست نوازشی بر این موجود بی‌آزار و دوست داشتنی می‌کشد.

شکار ناجوانمردانه و غیرمجاز آهوی دشت سهرین

ایرنا: آهوی ماده‌ای که به همراه بچه‌اش در حال چرا در اراضی روستای لگاهی داخل منطقه حفاظت شده سرخ آباد بود از سوی یک شکارچی متخلف شکار شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: محیط بانان پس از شنیدن صدای گلوله به محل عزیمت می‌کنند و شکارچی به خاطر ترس از دستگیری با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شود که پس از تعقیب و گریز، اسلحه شکاری از روی موتورسیکلت بر زمین افتاده و ماموران یگان حفاظت آن را ضبط می‌کنند اما فرد متخلف موفق به فرار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ویدئو/ سگ وحشی هنگام شکار آهوی باردار غافلگیر شد!

ویدئو/ ببینید چگونه چند آهو دسته سگ‌های وحشی را کنفت می‌کنند!

اسماعیل قلی‌زاده افزود: وی پس از مدتی به محل شکار، بازگشته و آهوی شکار شده را به منزلی در روستای لگاهی منتقل می‌کند و ماموران یگان حفاظت وقتی از موضوع مطلع می‌شوند بلافاصله با معاون دادستانی هماهنگ شده و با ورود به منزل لاشه را کشف و ضبط می‌کنند اما فرد خاطی بازهم موفق به فرار می‌شود.

انتقال آهو

وی اظهار داشت: انتقال آهوی شکار شده به این منزل مسکونی بدون اطلاع صاحبخانه صورت گرفته بود و چون خود را در مظان اتهام و دستگیری می‌بیند از وی می‌خواهد که نسبت به معرفی خود به ماموران یگان حفاظت محیط زیست اقدام کند.

قلی زاده خاطرنشان کرد: بالاخره پس از چند ساعت این شکارچی غیرمجاز که با اسلحه شکاری متعلق به غیر دست به این کار زده بود خود را معرفی کرده و محیط بنان نیز به منظور اعمال قانون، وی را دستگیر می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: متاسفانه این بچه آهو که به حد بلوغ نرسیده است و نمی‌تواند در طبیعت خود را حفظ کند بنابرین فرجام خوبی نخواهد داشت و به ناچار باید از طبیعت خارج و در محلی امن نگهداری و تیمار شود.

۰
ارسال نظر