ویدئو/ دروغگوترین فرد ایرانی سینما را بشناسید!

خالی‌بندترین آدم‌های سینمای ایران، گاهی در جهت جاه‌طلبی، گاهی به خاطر ضعف‌ها کمبودها، از بهروز وثوقی و حتی پرویز فنی‌زاده تا حامد بهداد و مهران غفوریان!

ویدئو/ دروغگوترین فرد ایرانی سینما را بشناسید!
کد خبر : ۱۴۶۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، یک لیست جذاب و تماشایی که شامل حداقل پنجاه سال از سینما و تلویزیون ایران می‌شود با مرور خاطراتی که ذهنتان را قلقلک خواهد داد.

تعریف روزنامه کیهان از فیلم قیصر

روزنامه کیهان در اتفاقی عجیب از فیلم قیصر ساخته مسعود کیمیایی تعریف کرد؛ بهروز وثوقی و ناصر ملک‌مطیعی بازیگران اصلی فیلم قیصر هستند.

روزنامه کیهان نوشت: پس از نزدیک به نیم‌قرن از فیلمی مانند «قیصر» که اساسش بر غیرت و تعصب قرار داشت که در داستانش دختری به دلیل هتک حرمت، خودکشی می‌کرد، برادر بزرگ برای مقابله جوانمردانه با این آبروریزی و حیثیت بربادرفته، به قتل می‌رسید و برادر کوچک‌تر به انتقام خون برادر و خواهرش برمی‌خاست، دیگر چنین واژه‌هایی که از عمق فرهنگ ایرانی-اسلامی می‌آید، در این سینما معنایی ندارد.

سال گذشته در فیلمی به اسم «لاتاری» توسط داوران شبه روشنفکر و آوانگارد و البته مدیران جشنواره خشونت‌طلبی معنا گردید.

شاید ازنظر آن داوران و مدیران، مردان فیلم‌های ما باید کاملاً اخته شده باشند و معنای خیانت هم به «احترام به خواسته همسر» تغییر یابد.

قِیصَر فیلمی ساخته‌ی مسعود کیمیایی، محصول سال ۱۳۴۸ است.

بازیگرانی چون بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی، ایران دفتری، پوری بنایی، بهمن مفید، جلال پیشوائیان و شهرزاد در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ویدئو: برترین‌ها

۰
ارسال نظر