ویدئو/ وقتی ۱۰ شیر درنده هم حریف یک فیل نشدند!

چند شیر درنده یک فیل بزرگ جثه را تنها گیر آورند و به نیت دست یافتن به شکاری خوش گوشت، به او حمله کردند.

ویدئو/ وقتی ۱۰ شیر درنده هم حریف یک فیل نشدند!
کد خبر : ۱۳۳۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، اما فیل با وجود این که حیوان درنده‌ای نیست، با نیروی بدنی زیاد خود در مقابل شیرها ایستادگی کرد و آن‌ها نتوانستند به قصد خود برسند.

آخرین وضعیت «مایسا» در باغ وحش ارم

فیل آسیایی گونه‌ای در حال انقراض است. سال ۱۳۹۲ رییس‌جمهوری سریلانکا دو زنجیر فیل آسیایی (یک زنجیرفیل ماده به نام «میهری» و یک زنجیرفیل نر به‌نام «مهاس») به رییس‌جمهوری وقت ایران هدیه داد و این فیل‌ها از یتیم‌خانه فیل‌ها در کشور سریلانکا به ایران منتقل شدند.

ایسنا: سال ۹۸ بود که فیل ماده در باغ وحش ارم باردار شد و برخلاف فیل‌های دیگر که بعد از ۲۰ الی ۲۲ماه فارغ می‌شوند، «میهری» بعد از گذراندن دوره ۲۴ماهه بارداری بچه فیل را به دنیا آورد.

بیشتر بخوانید:

ویدئو/ فیلی که شجاعانه جلوی شیر سمج ایستاد!

ویدئو/ فیلی که با ضربه به داماد فیلم اسپورت عروسی را خراب کرد!

به گفته پیمان محمدزاده - دامپزشک باغ وحش ارم - نوزاد متولد شده ماده و جثه آن مقداری کوچک‌تر از حد معمول بود و همین مسئله باعث شده بود تا برای استفاده از شیر فیل مادر نیاز به آموزش و وقت بیشتری باشد.

پس از دوماه که فیل مادر و بچه فیل دوره‌های مراقبتی و قرنطینه خود را گذراندند، بچه فیل باغ وحش ارم «مایسا» نامیده شد و دامپزشک باغ وحش ارم ازسلامت آن خبر داد.

پرویز قندالی حالا بعد از گذشت هشت ماه از تولد «مایسا» درباره وضعیت این توله فیل به ایسنا گفت: «مایسا» با وجود آنکه روز تولد نسبت به توله فیل‌های دیگر جثه کوچک‌تری داشت ولی در این مدت رشد طبیعی داشته و به طور طبیعی شیر می‌خورد و کاملا بازیگوش و سرحال و قبراق است.

۰
ارسال نظر