ستاره پرسپولیسی جواب توهین استقلالی‌ها را داد

مدافع چپ تیم فوتبال ذوب آهن در فضای مجازی با برخی هواداران منتسب به تیم استقلال درگیر جدال جالبی شده است.

ستاره پرسپولیسی جواب توهین استقلالی‌ها را داد
کد خبر : ۲۳۸۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر استقلال در خانه خود به ذوب آهن باخت. آن هم نه یک باخت معمولی، بلکه با نتیجه سه بر صفر! نتیجه‌ای که باعث شد استقلالی‌ها بعد از حدود ۱۰ سال یکبار دیگر طعم شکست سنگین خانگی را بچشند.

استقلال

تقریبا همه بازیکنان ذوب آهن در این بازی عملکردی بی‌نقص داشتند. یکی از آنها شایان مصلح بود. مدافع چپ ذوب آهن که به دلیل سابقه حضورش در پرسپولیس جزء چهره‌های پرسپولیسی لیگ برتر به حساب می‌آید در مصاف با استقلال توانست انتظارات محمد ربیعی را برآورده کند.

بعد از بازی بود که او در پستی اینستاگرامی در صفحه شخصی خود برای استقلالی‌ها کری خواند. او با انتشار تصویری از شادی خودش در پایان بازی نوشت: «+ علم بهتر است یا ثروت؟ - برد سه هیچ توی خونه حریف». همین پست باعث شد تا تعداد قابل توجهی هوادار مجازی منتسب به تیم استقلال با کامنت‌های خود به بازیکن ذوب‌آهن حمله کنند. حملاتی که گاها با توهین‌های زشت و زننده همراه بود.

شایان مصلح ساعاتی پس از این اتفاق با انتشار تصویر دیگری از خود به آنها که اکثرشان استقلالی به حساب می‎آیند پاسخ داد و نوشت: «مثلا شما نگاه کن من در عین خلاقیت و احترام برای برد تیمم خوشحالی کردم و پست اینستاگرامی گذاشتم. بعد یه عده به جای اینکه مثلا محترمانه کری بخونن یا حاضر جوابی کنن توهین می‌کنن. خب این نشون می‌ده اکثرا ادبیات رو افتادید دیگه یا تهش شهریور پاس کردید یا تک ماده زدید.»

چهره شایان که دستی هم بر شعر و ادبیات دارد در دستگاه ریکاوری با هوای سرد خوراک یک استوری بوده و بهانه برای انتشار آن سریعا جور شده است!

منبع: برترین ها

۰
ارسال نظر