ساعت بازی تراکتور پرسپولیس

دیدار تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و با کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد.

ساعت بازی تراکتور پرسپولیس
کد خبر : ۲۳۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
0

تراکتور و پرسپولیس در حالی مهمترین دیدار هفته دوم فصل بیست و چهارم لیگ برتر را برگزار می‌کنند که حواشی و اختلافات زیادی میان ۲ تیم وجود دارد.

هفته دوم از فصل بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز (پنجشنبه) اول شهریور ماه آغاز می‌شود و در این میان تقابل تراکتور و پرسپولیس، با انگیزه‌های تیمی و شخصی فروان مهمترین دوئل هفته را رقم زده است.

ور و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و با کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد.

در فصل نقل و انتقالات ۳ بازیکن فصل گذشته پرسپولیس؛ مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر راهی تیم تبریزی شدند تا انگیزه زیادی برای این بازی داشته باشند.

دو تیم علاوه بر دوئل در چمن سبز، بابت مسئله انتقال بیرانوند و فسخ قرارداد این سنگربان ملی‌پوش با پرسپولیس، مشغول جنگ حقوقی هستند.

اسکوچیچ بعد از همکاری با تیم ملی فوتبال کشورمان در تیم جوانان کرواسی تجربه ناموفقی داشت با هزار امید و آرزو به تبریز آمده است آن هم پس از رد پیشنهاد پرسپولیس.

تراکتور ۹ بازیکن جدید به خدمت گرفته است و با هدفی بزرگ گام به لیگ گذاشته شده است.

از سوی دیگر پرسپولیس هم برای ساخت تیم باب میل گاریدو، همچنان در حال تقویت تیمش است. بعد از جذب میلاد محمدی برای پست مدافع چپ، نام علی قلی‌زاده هم به گوش می‌رسد.

سرخپوشان تهرانی که در هفته نخست لیگ برتر، میزبانی در اراک را تجربه کردند به تساوی یک -یک مقابل ذوب‌آهن رضایت دادند. از سوی دیگر شاگردان اسکوچیچ با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مس رفسنجان برنده از میدان خارج شدند.

در سوابق تقابل‌های ۲ تیم دست بالا با پرسپولیس است. از ۵ دیدار قبلی ۴ مرتبه پرسپولیس و تنها یک مرتبه پرشور‌های تبریزی برنده شدند. آخرین دوئل ۲ تیم در دوم اسفند ماه سال جاری رقم خورد که با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان اوسمار همراه بود.

این مسابقه یک جنگ واقعی است بین ستاره‌های فصل گذشته پرسپولیس که به تراکتور رفته‌اند و شاگردان گاریدو که می‌خواهند اولین برد خود را به دست بیاورند.

۰
ارسال نظر