نام لوکاس لیما برای بازی در پرسپولیس به میان آمد!

بعد از مذاکرات نافرجام با سولت ناگی، حالا سرخ‌پوشان پایتخت رایزنی‌های خود با لوکاس لیما را آغاز کرده‌اند.

 نام لوکاس لیما برای بازی در پرسپولیس به میان آمد!
کد خبر : ۲۳۵۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، پرسپولیسی‌ها با وجود انجام نخستین بازی‌شان در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی، همچنان درگیر فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هستند و خوان کارلوس گاریدو نسبت به جذب دفاع چپ و وینگر جدید تاکید ویژه‌ای دارد. نه‌تنها عبدالکریم حسن و علی نعمتی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شده‌اند، بلکه گفته می‌شود محمدمهدی احمدی هم نتوانسته رضایت گاریدو را جلب کند و این مدافع چپ جوان در مسیر پیوستن به چادرملو اردکان است.

وحید امیری، کاپیتان باتجربه و یار کهنه‌کار سرخ‌ها در بازی اول در پست دفاع چپ به میدان رفت و عرفان ملاپور هم مدافع جوان جذب‌شده از سوی پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه است. با این وجود، جای خالی مهره‌هایی مانند عبدالکریم حسن و علی نعمتی همچنان در ترکیب پرسپولیس به چشم می‌آید و با وجود بیش از یک‌ماه تلاش برای جذب مدافع چپ جدید، رایزنی سرخ‌پوشان همچنان به‌ثمر ننشسته و آن‌ها نتوانسته‌اند مدافع چپ جدید خود را معرفی کنند.

مذاکرات بی‌سرانجام با عطیه‌الله، سوارز، سیلوا و ناگی

یحیی عطیه‌الله، جدی‌ترین گزینه مدنظر سرخ‌پوشان پایتخت بود که رایزنی‌ها با او مثبت پیش نرفت و در کنار این مدافع چپ مراکشی، پرسپولیسی‌ها در سودای آن بودند تا با چهره‌هایی مانند جاناتان سیلوا و سولت ناگی مذاکره کردند. البته که در این میان، رایزنی‌هایی هم با مارسلو سوارز صورت گرفت اما سرانجام با هیچ‌کدام از این گزینه‌ها توافق نهایی حاصل نشد و در حالی‌که سرخ‌پوشان امیدوار به چراغ سبز ناگی بودند اما گفته می‌شود که مذاکرات با این مدافع چپ مجارستانی هم به سرانجام مثبتی نرسیده است!

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از ناکامی در مسیر جذب بازیکنانی نظیر عطیه‌الله، سیلوا، ناگی و سوارز، به سراغ جذب یک مدافع چپ جدید رفته‌اند؛ لوکاس لیما، مدافع 32 ساله برزیلی که در سوپرلیگ ترکیه عضویت دارد و در تیم باشاک‌شهیر کار خود را پیش می‌برد. با وجود تحت قرارداد بودن لیما، سرخ‌پوشان امید زیادی به جذب این مدافع چپ برزیلی دارند و در روزهای گذشته مذاکرات خود با باشگاه ترکیه‌ای برای صدور رضایت‌نامه لیما را آغاز کرده‌ند و در تلاش هستند تا جای خالی عبدالکریم حسن و علی نعمتی را با جذب لوکاس لیما پر کنند.

مدافع چپ 32 ساله، بیشترین تجربه بازی را در دوران حضورش در لیگ یک فرانسه به‌دست آورده است؛ به‌طوری‌که او 105 بار برای نانت در سطح اول رقابت‌های باشگاهی فرانسه به میدان رفته و توانسته 3 بار در نقش گلزن و 9 بار در قامت گل‌ساز در ترکیب تیم فرانسوی بدرخشد. البته در سایر رقابت‌ها هم برابر نانت، 12 بار به میدان رفته و یک گل و 2 پاس گل در کارنامه‌اشد دیده می‌شود. بعد از نانت، لوکاس لیما بیشترین بازی خود را برای باشاک‌شهیر انجام داده و در 111 بازی برای این تیم، توانسته 2 گل بزند و 8 گل بسازد.

لوکاس لیما در تیم‌های دیگری از جمله الاهلی عربستان و آروکا پرتغال هم تجربه بازی دارد و در کارنامه این مدافع چپ برزیلی تجربه بازی در سری‌آ و سری‌ب برزیل هم دیده می‌شود. در مجموع 415 حضور لیما در رقابت‌های باشگاهی، 18 گل و 35 پاس گل در کارنامه‌اش دیده می‌شود. مدافع چپ برزیلی در مذاکرات اولیه با سرخ‌ها، چراغ سبز خود را برای کسب تجربه‌ای جدید و حضور در فوتبال باشگاهی ایران نشان داده و باید دید آیا مدیران باشگاه پرسپولیس موفق به توافق با مسئولان باشگاه باشاک‌شهیر در زمینه دریافت رضایت‌نامه مدافع برزیلی می‌شوند یا خیر.

 

۰
ارسال نظر