جدیدترین مدافع آرسنال تنها 16 سال دارد!

باشگاه آرسنال خبر از جذب برایدن کلارک بازیکن 16 ساله به تیم خود داده است!

جدیدترین مدافع آرسنال تنها 16 سال دارد!
کد خبر : ۲۲۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-در میان وقفه بازی‌های آرسنال این باشگاه خبر از جذب یک بازیکن جوان و آینده دار به تیم زی 18 سال خود داده است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،تیم بزرگسالان میکل آرتتا در میانه وقفه‌ای دو هفته‌ای هستند. در این بین اما باشگاه از ورود بازیکنی خبر داده است که امیدوار است به ستاره آینده آرسنال تبدیل شود.

کلارک مدافع میانی اهل ولز جولای آینده 17 ساله خواهد شد. این بازیکن از آکادمی آرسنال به این تیم پیوسته است. برایدن فعلا در تیم زیر 18 سال آرسنال بازی خواهد کرد، اگرچه بازیکنان زیادی به سرعت پس از پیوستن به تیم زیر 18 سال این تیم وارد تیم اصلی آرتتا شدند.

تیم زیر 18 سال آرسنال در سال 2023 با شکست دادن وستهم به فینال جام حذفی جوانان رسید. این تیم شکست سنگینی را در برابر لیورپول متحمل شد و از رقابت‌های این فصل خارج شد. با این حال اضافه شدن کلارک باعث تقویت این تیم در نیمه اول لیگ برتر زیر 18 سال خواهد شد. 

با اعلام ورود کلارک، آرسنال تایید کرد که این بازیکن جوان به عنوان ستاره آینده تیم اصلی شناخته می‌شود. این باشگاه اضافه کرد او فوراً به تیم زیر 18 سال برای دربی لندن مقابل کریستال پالاس در روز شنبه خواهد پیوست.

برایدن کلارک عضوی از تیم زیر 17 سال ولز بود که در سال 2023 به یورو راه یافت، اولین تیم رده سنی‌های مختلف مردان ولز که از سال 1981 به یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

کلارک بخشی از تیم ولز بود که شامل گابریل بیانچری، مهاجم جوانی بود که در این فصل با تیم اصلی منچستریونایتد تمرین کرده است.

منبع: www.mirror.co.uk

۰
ارسال نظر