کارهایی عجیبی که گواردیولا برای ترتبیت استعدادهای جوان مچسترسیتی می‌کند

با وجود تعداد بالای مصدومیت‌های بازیکنان لیگ برتر آکادمی‌های این تیم‌ها به موضوع داغی تبدیل شده‌اند.

primary_image
کد خبر : ۲۲۷۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-پپ گوردیولا برای تربیت استعدادهای آکادمی منچسترسیتی روش‌های عجیب و خاصی به کار می‌برد! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، رفتارهای ویژه گواردیولا مانند استخدام روانشناسان و قوانین سختگیرانه در مورد نحوه پوشیدن جوراب به من سیتی کمک کرده است تا آکادمی خود را به یک کارخانه استعدادیابی تبدیل کند.

اوایل صبح دوشنبه هر هفته تیم زیر 15 سال منچسترسیتی راهی مدرسه خصوصی سنت بید با شهریه سالانه 13300 پوند می‌شوند.

وقتی می‌رسند غلات قبل از تمرین با وسایلشان از قبل در رختکن گذاشته شده است. سپس آن‌ها یک جبسه تمرین با پپ گواردیولا دارند و سپس یک وعده غذایی گرم با پروتئین بالا میخورند. اسموتی‌های ویژه‌ای برای آن‌ها در دسترس هستند که توسط متخصص تغذیه آکادمی آمده می‌شوند.

یک منبع گفته است: «همه چیز برای آن‌ها فراهم است. آکادمی سیتی مانند برخی از باشگاه‌های لیگ برتر اداره می‌شود. این یک آکادمی ساده نیست و بیشتر شبیه یک باشگاه حرفه‌ای عمل می‌کند. 

موضوع کادمی منچسترسیتی این هفته قبل از دربی یکشنبه آنفیلد مورد توجه قرار گرفته است.

منچستر در این مسابقه احتمالاً تا 10 فارغ التحصیل آکادمی را در ورزشگاه خواهد داشت. این تعداد بالا به دلیل مشکلات مصدومیت یونایتد افزایش یافته است.

منچستریونایتد برنامه متفاوت فردگرایی دارد و بیشتر بر استعدادها تمرکز دارد. در حالی که منابع ادعا می‌کنند سیتی با کودکان 12 ساله خود مانند ورزشکاران حرفه‌ای کوچک رفتار می‌کند. روانشناسان و کمک‌های اضافی همیشه در دسترس آن‌ها هستند.

هر دو باشگاه منچستر می‌توانند ادعا کنند که روش بهتری دارند.

منبع: www.dailymail.co.uk

۰
ارسال نظر