فیلیپ کوتینیو از رفتن به بارسلونا پشیمان شده است؟!

فیلیپه کوتینیو پس از نادیده گرفتن هشدار یورگن کلوپ در مورد خروج از لیورپول در مورد تصمیم خود صحبت کرد!

فیلیپ کوتینیو از رفتن به بارسلونا پشیمان شده است؟!
کد خبر : ۲۲۷۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- فیلیپ کوتینیو در ژانویه 2018 از لیورپول به بارسلونا رفت اما این انتقال باب میل او پیش نرفته است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، فیلیپ کوتینیو اصرار دارد که علیرغم دوران بدی که در بارسلونا گذراند هنوز از خداحافظی با لیورپول پشیمان نیست.

هافبک برزیلی در ژانویه 2018 با قراردادی 142 میلیون پوندی به غول کاتالان پیوست. با این حال، این انتقال طبق برنامه پیش نرفت.

کوتینیو در چهار سال و نیمی که با این باشگاه قرارداد داشت تنها 106 بازی انجام داد و 25 گل به ثمر رساند.

علیرغم شکست در رسیدن به ارتفاعات مورد انتظار در نیوکمپ، این بازیکن 31 ساله با پشیمانی به زمان خود در بارسلونا نگاه نمی‌کند.

کوتینیو در مصاحبه جدیدی گفت: «نه. هیچ وقت پشیمان نشدم. همه چیز آنطور که من یا طرفداران تصور می‌کردیم پیش نرفت. من همه چیز را امتحان کردم، همیشه حرفه‌ای باقی ماندم و از هیچ چیز پشیمان نیستم.»

او ادامه داد: «همیشه رویای من بازی برای بارسا بود و به آنجا رفتم، از آن لذت بردم، توانستم با افراد زیادی ملاقات کنم، عناوین کسب کنم و این همیشه در داستان زندگی من خواهد بود.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا چیزی را در مورد تجربه خود تغییر خواهد داد، افزود: «هیچ چیز. دوست ندارم چیزی را تغییر دهم. بازگشت به عقب غیرممکن است و همانطور که گفتم از هیچ چیز پشیمان نیستم، همیشه در تمرینات بهترین عملکردم را انجام دادم. اگر همه چیز خوب باشد، عالی است و اگر نه، صبر می‌کنم.»

کوتینیو در زمان ترک آنفیلد بسیار محبوب بود و یورگن کلوپ در مورد خطرات انتقال به کاتالونیا به او هشدار داد. در آن زمان، سرمربی لیورپول گفت: «اینجا بمان تا در نهایت مجسمه‌ای به افتخار تو بسازند. به جای دیگری برو، به بارسلونا، به بایرن مونیخ، به رئال مادرید و فقط یک بازیکن مثل تمام بازیکنان دیگر خواهی بود. در اینجا می‌توانی بیشتر از آن باشی.»

کوتینیو همچنان با استون ویلا قرارداد دارد اما سرمربی اونای امری او را نمی‌خواهد و در حال حاضر به صورت قرضی در تیم الدحیل قطر حضور دارد.

منبع: www.mirror.co.uk

۰
ارسال نظر