عکس/ حمله آتشین سپهر حیدری به شهاب زاهدی؛ کاپیتان حرف دل پرسپولیسی ها را زد!

سپهر حیدری کاپیتان پیشین پرسپولیس با انتشار یادداشت تند و تیزی علیه شهاب زاهدی به جدایی بحث برانگیز او از سرخ پوشان پایتخت واکنش نشان داده است.

primary_image
کد خبر : ۲۲۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- پس از خبرهای ضد و نقیض روز گذشته شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

زاهدی که از فصل گذشته تاکنون بهترین گلزن سرخ پوشان بود، با قراردادی جنجالی راهی لیگ ژاپن و باشگاه فوکوکا ژاپن شده است.

اما جدایی بحث برانگیز این مهاجم واکنش های متفاوتی را از سوی چهره های پرسپولیسی در پی داشته است.

در همین راستا سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار یادداشتی پر سر و صدا خطاب به شهاب زاهدی به او حمله کرده است.

حیدری در این رابطه نوشته است:

به قول هوادارای ٦ آتیشه پرسپولیس تو استادیوم:پیرهن قرمز بابا غیرت داره

خیلی ها این پیراهن رو پوشیدند که قبل بستن قرارداد ذوق پوشیدنش رو داشتند و با سیاه بازی بعد هر شادی گل ٣٠ بار این پیراهن و آرم مقدس پرسپولیس رو بوسیدند.

ولی تو روزهای سخت و تنهایی پرسپولیس سه سوت این پیراهن و هوادارش رو گذاشتند کنار تا بوسه به پیراهنی بزنند که از لحاظ مالی براشون بیشتر داره.

تاریخ نشون داده هرکی از دل هوادار پرسپولیس بره به هیچ وجه دیگه بازگشتی براش نیست.

بازیکن حرفه ای حقش هست که بهترین تصمیم رو بگیره برای آیندش، ولی نه اینکه دم از تعصب بزنه و تو وسط فصل در حالی که تیم کمبود بازیکن تو اون پست داره با بهونه های الکی پشت تیم رو خالی کنه و بره.

پرسپولیس از هر نامی بزرگتر هستش یادتون باشه پرسپولیس به أمثال شما ها نیاز نداره این شما هستید که با هزار لینک دنبال اومدن تو این تیم بودید و نیاز داشتید با این پیراهن دیده بشید.

در آخر اینکه وزن این پیراهن رو تن خیلی ها سنگینه، پرسپولیس جاییه که هوادارش نفس بکشی میفهمه چیکاره ای، پس برای این هوادار نقش بازی کردن هیچ تأثیری نداره.

سیاه بازی جواب نمیده بوسه فیک رو هوادار میفهمه، ما همه به عشق پرسپولیس و هواداراش با افتخار سفید امضا میکردیم، أصلا حتی گوشه ذهنمون فکر کردن به فسخ قرارداد هم نمیومد و همه دوست داشتیم به جوری بشه تا آخر فوتبالمون پرسپولیس باشیم.

یادتون باشه پرسپولیس شده با ٧ نفر تا آخر لیگ ادامه بده، هیچ وقت نیازی به أمثال شماها که با ٢ دلار پیراهن رو عوض میکنید نداره.

SHEYDARI-vaghtesobh

 

 

 

 

۰
ارسال نظر