این 12 بازیکن منچستریونایتد کنار گذاشه خواهند شد!

12 بازیکن منچستریونایتد در خطر حذف دائمی از این تیم برای فصل تابستان هستند.

این 12 بازیکن منچستریونایتد کنار گذاشه خواهند شد!
کد خبر : ۲۲۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-منچستریونایتد با سهام دار جدیدش برای نقل و انتقالات تابستان آماده می‌شود و احتمالا با 12 بازیکن خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، منچستریونایتد در تابستان امسال برای یک تغییر بزرگ آماده می‌شود. اکنون که سر جیم رتکلیف مسئولیت امور ورزشی این باشگاه را بر عهده دارد 12 بازیکن آینده نامشخصی دارند.

به تازگی خرید 27.7 درصد از سهام منچستریونایتد توسط سر جیم رتکلیف به پایان رسیده است، او می‌تواند برنامه ریزی برای آِنده منچستر را آغاز کند.

این قرارداد باعث می‌شود راتکلیف کنترل کامل مسائل ورزشی را در دست بگیرد. قوانین سود و پایداری لیگ برتر به این معنی بود که باشگاه هیچ خرید جدیدی در ژانویه انجام نداد پس آن‌ها برای پنجره نقل و انتقالات تابستان آماده می‌شوند.

یونایتد در حال طرح ریزی یک توافق بزرگ است که به آن‌ها بودجه بیشتری برای خرید بازیکن‌های جدید اختصاص می‌دهد.

احتمالا تا تابستان امسال ۱۲ ستاره این باشگاه برای خروج دائمی تعیین شود.

انتظار می رود که آنتونی مارسیال در پایان فصل قراردادش را به صورت رایگان ترک کند و یونایتد مشتاق است دستمزد 275000 پوندی در هفته خود را با توجه به اینکه در 4 بازی اخیر گل زیادی نزده است حذف کند.

رافائل واران همچنین ممکن است پس از اینکه یونایتد تصمیم گرفت قرارداد هفته‌ای 340000 پوندی خود را به مدت یک سال تمدید نکند به رئال مادرید برگردد. 

جیدون سانچو، دانی ون دی بیک، فاکوندو پلیستری و هانیبال مجبری در حال حاضر به صورت به باشگاه‌های دیگر قرض داده شدند. یونایتد امیدوار است بتواند از طریق آن‌ها بیش از 50 میلیون پوند به دست آورد.

کاسمیرو هافبک کهنه کار نیز ممکن است در راه خروج از تیم باشد. باشگاه‌های عربستانی النصر و الهلال هر دو به جذب این ستاره علاقه مند هستند. انتظار می‌رود هری مگوایر یا ویکتور لیندلوف نیز فروخته شود.

منبع: www.mirror.co.uk

۰
ارسال نظر