انگلستان این بازیکنان را به یورو 2024 خواهد برد!

نگاهی دقیق به بازیکنانان تیم ملی انگلیس که برای یورو 2024 به آلمان می‌روند!

انگلستان این بازیکنان را به یورو 2024 خواهد برد!
کد خبر : ۲۲۷۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-تیم ملی انگلیس برای یورو 2024: چه کسانی در رقابت شرکت خواهند کرد و کدام از بازیکنان این فرصت را از دست دادند؟

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، انگلیس با اسلوونی، دانمارک و صربستان در گروه C قرار دارند. این تیم‌ها در تابستان امسال تلاش خود را برای قهرمانی در یورو 2024 آغاز می‌کنند.

تیم گرت ساوتگیت بدون شکست در گروه مقدماتی خود صدرنشین شد و با توجه به رکورد اخیرشان در تورنمنت‌های مهم و بازی فوق‌العاده هری کین و جود بلینگهام، دو مهاجمش در این فصل، یکی از مدعیان قهرمانی در آلمان در 14 جولای خواهد بود.

با این حال در حال حاضر تنها دو بازیکن دیگر فرصت دارند تا مربی را قبل از تصمیم گیری در مورد 23 بازیکن نهایی خود تحت تأثیر قرار دهند.

انگلیس می‌تواند در ماه مارس آینده منتظر مهمان نوازی پر زرق و برق برزیل و بلژیک باشد. با این حال رقابت شدید به ترکیبی عالی برای این تیم نیاز دارد. 

در اینجا نگاهی دقیق به اینکه چه کسانی به یورو می‌روند و چه کسانی این مسابقات را از دست خواهند داد می‌اندازیم. 

هری کین، جود بلینگهام، رایس دکلان، جان استونز، کایل واکر، جوردن پیکفورد، بوکایو ساکا، فیل فودن، هری مگیور، کِیران تریپیر بازیکنانی هستند که به طور قطعی برای بازی در یورو 2024 انتخاب شده‌اند.

جک گریلیش، اولی واتکینز، مارکوس راشفور، جیمز مدیسون، ترنت الکساندر ارنولد، بن چیلوِل، آرون رمزدیل نیز شانس خوبی برای حضور در تیم ملی انگلستان دارند.

لوک شاو، کول پالمر، کونور گالگر، کلوین فیلیپس، جوردن هندرسون، رحیم استرلینگ، لوئیس دانک، رییس جیمز، مارک گوهی و جو گومز نیز با تلاش بیشتر می‌توانند جایی برای خود در تیم ملی باز کنند. 

جدا از این بازیکنان وضعیت دیگران زیاد خوب به نظر نمی‌رسد و امکان حضورشان در تیم ملی برای یورو 2024 بسیار پایین است.  

منبع: www.independent.co.uk

۰
ارسال نظر