پیروزی در این 5 بازی آرسنال را قهرمان لیگ برتر می‌کند!

تیری آنری این پنج بازی فصل را برای رسیدن تیم آرسنال به قهرمانی حیاتی خوانده است!

پیروزی در این 5 بازی آرسنال را قهرمان لیگ برتر می‌کند!
کد خبر : ۲۲۶۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-تیری آنری، نماد آرسنال، روشن کرده است که فکر می‌کند پنج بازی آخر خارج از خانه فصل توپچی‌ها باعث می‌شود یا آن‌ها را شکست دهد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تیری آنری، چهره افسانه‌ای آرسنال توضیح داده است که چگونه پنج بازی آخر سرنوشت آرسنال در فصل را تایین خواهند کرد.

آرسنال از بهار 2004 شاهد قهرمانی لیگ برتر نشده است. میکل آرتتا، سرمربی فعلی این تیم، در فصل گذشته نزدیک بود آرسنال را به قهرمانی برساند اما تحت فشار شدید منچسترسیتی فرصت قهرمانی را از دست داد.

برخی از هواداران این تیم می‌ترسیدند شانس پیروزی این تیم از دست رفته باشد و هیچ راهی برای قهرمانی وجود نداشته باشد. 

با این حال برخی از بازی‌های بزرگ هنوز در انتظار آرسنال از حالا تا پایان ماه می است. از جمله سفر به سیتی و منچستریونایتد و همچنین دربی شمال لندن در تاتنهام.

تیری آنری درباره این واقعیت صحبت کرد که آرسنال در دو بازی آخر خود با نتیجه 11-0 پیروز شده است و اصرار داشت که علیرغم سروصداها برای جذب مهاجم جدید به مهاجمان فعلی این تیم ایمان دارد.

او به سی‌بی‌اس گفت: «جایی که خوشحالم، به آن اشاره کرده‌ام، 3 جلو به اندازه کافی گل نمی‌زنند و مردم می‌گویند به یک مهاجم نیاز دارند. آنها باید فرصت‌هایشان را تمام کنند.

تیری همچنین ادامه داد: «پنج بازی آخر خارج از خانه شامل چند بازی فوق العاده دشوار است. اولین مورد در اتحاد اتفاق می‌افتد، قبل از اینکه آرسنال در آخرین بازی خارج از خانه به منچستر بازگردد تا در اولدترافورد با یونایتد دیدار کند.»

منبع: www.mirror.co.uk

۰
ارسال نظر