ادن آزار با ادعای جدید کریستیانو رونالدو مخالف است!

ادن آزار از کریستیانو رونالدو به خاطر موضعش نسبت به فوتبال عربستان سعودی انتقاد کرده است: من موافق نیستم!

ادن آزار با ادعای جدید کریستیانو رونالدو مخالف است!
کد خبر : ۲۲۶۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-ادن آزار اصلا با ادعای جدید کریستیانو رونالدو درباره لیگ برتر اروپا موافق نیست! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کریستیانو رونالدو ماه گذشته با جسارت ادعا کرد لیگ برتر عربستان از لیگ برتر اروپا بهتر است. ادن آزار، ستاره سابق رئال مادرید، چلسی و لیل با این موضوع موافق نیست.

ادن آزار به ادعای کریستیانو رونالدو مبنی بر اینکه رقابت در لیگ برتر عربستان شدیدتر است، پاسخ داد.

رونالدو ماه گذشته در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر گفت: «راستش را بخواهید، فکر می‌کنم لیگ عربستان هیچ چیز از لیگ فرانسه کمتر ندارد. در لیگ فرانسه نیز تنها دو یا سه تیم سطح بالا داریم.»

رونالدو ادامه داد: «فوتبال در عربستان رقابت بیشتری دارد. این فقط نظر من است. من یک سال در این لیگ بازی کرده‌ام و می‌دانیم درباره چه چیزی صحبت می‌کنم. فکر می‌کنم در حال حاضر ما بهتر از فرانسوی‌ها هستیم. لیگ ما هنوز در حال پیشرفت است.»

با این حال، هنگامی که نظرات رونالدو برای آزار مطرح شد، این بازیکن بلژیکی به طور قاطع مخالفت کرد. او ادعا کرد که هیچ باشگاهی در عربستان نمی‌تواند یک تیم لیگ برتر را شکست دهد.»

هازارد در پاسخ گفت: «من با او موافق نیستم اما این فقط یک نظر او است. اگر به لیگ عربستان سعودی نگاه کنید، آن‌ها بازیکنان بزرگی دارند. این موضوع به این معنا نیست که آن‌ها تیم‌های بزرگی هستند. در فرانسه، شاید الان بازیکنان بزرگ کمتری داشته باشند اما تیم‌های بزرگی دارند.»

او همچنین ادامه داد: «من مطمئن هستم که اگر یک تیم لیگ برتر مقابل یک تیم عربستانی بازی کند پیروز خواهد شد. شاید به راحتی نباشد اما سطح فوتبال فرانسه خوب است. من لیگ آن‌ها را تماشا می‌کنم و آن‌ها با استعداد هستند.

 

منبع: www.independent.co.uk

۰
ارسال نظر