شکست بایرن مونیخ برای سومین بازی متوالی!

بایرن مونیخ ممکن است پس از 13 سال برای اولین بار قهرمانی بوندس لیگا را از دست بدهد!

شکست بایرن مونیخ برای سومین بازی متوالی!
کد خبر : ۲۲۶۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-با باخت در مقابل بوخوم باشگاه آلمانی بایرن مونیخ در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، فشار بیشتری بر روی بایرن مونیخ و توماس توخل انباشته شده است. این باشگاه آلمانی با شکست در مقابل بوخوم برای سومین بازی متوالی شکست خورد.

بایرن هفته گذشته متحمل شکست 3-0 از بایر لورکوزن، رقیب قهرمانی بوندس لیگا شد. این تیم در روز چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز 1-0 به لاتزیو باخت.

آن‌ها امیدوار بودند تا در بازی خود در مقابل بوخوم باخت‌های قبلی خود را جبران کنند. با این حال با یک باخت دیگر بایرن اکنون هشت امتیاز کمتر از لورکوزن دارد و قهرمانی آن‌ها در بوندسلیگا سخت‌تر شده است. 

پس از احراج دایوت اوپامکانو از زمین وضعیت بایرن مونیخ در بازی با بوخوم بدتر شد. دایوت اوپامکانو در اواسط هفته در مقابل لاتزیو نیز از بازی اخراج شده بود.

این شکست در حالی رخ داد که بایرن 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و همچنین پس از پیروزی 2-1 لورکوزن مقابل اف سی هایدنهایم در روز شنبه رخ داد.

همه این‌ها بدان معناست که تیم ژابی آلونسو با 12 بازی مانده به پایان 8 امتیاز با بایرن فاصله دارد. آن‌ها اکنون در خطر از دست دادن قهرمانی بوندس لیگا برای اولین بار از سال 2011 هستند. 

بازی همچنین با تاخیر طولانی 15 دقیقه‌ای در نیمه اول همراه بود. هواداران در اعتراض به سرمایه گذاری خارجی برنامه ریزی شده در بوندس لیگا توپ‌های تنیس را به داخل زمین پرتاب کردند و بازیکنان را مجبور به ترک زمین و پایین رفتن از تونل کردند.

در هفته‌های اخیر به دلیل اعتراض‌ها پس از اینکه باشگاه‌های آلمانی پیشنهاد بحث‌برانگیز برای فروش بخشی از درآمد تلویزیونی آینده به یک سرمایه‌گذار خصوصی در دسامبر تصویب کردند، به تعویق افتاد.

منبع: www.dailymail.co.uk

۰
ارسال نظر