قصد مسی برای بازنشسته شدن چقدر جدی است؟!

آیا لیونل مسی واقعا قصد دارد بازنشسته شود و با دنیای فوتبالیستی خداحافظی کند؟

قصد مسی برای بازنشسته شدن چقدر جدی است؟!
کد خبر : ۲۲۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-لیونل مسی 36 ساله اکنون در سنی است که بسیاری از ورزشکاران به بازنشستگی فکر می‌کنند اما برنامه این فوتبالیست چیست؟

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، وقتی صحبت از لیونل مسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تمام دوران می‌شود، اختلاف نظر زیادی وجود ندارد. 

تکرار چنین دست آوردهایی تقریبا غیرممکن است. پس طبیعی است که نزدیک شدن زمان بازنشستگی او نگرانی بزرگی برای هوادارانش باشد.

او حتی در سن 36 سالگی نیز هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نداده است. او در سال 2023 با هشت پیروزی باورنکردنی برنده توپ طلا شد.

 اگرچه او دوران اوج خود را پشت سر گذاشته است اما همچنان بی رقیب است! 

مسی در حال حاضر در سنی است که بسیاری از ورزشکاران به بازنشستگی فکر می‌کنند. 

این بازیکن افسانه‌ای بارسلونا طی مصاحبه‌ای در سال 2023 اذعان کرد که به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک شده است و به زودی از فوتبال بین المللی بازنشسته خواهد شد.

مسی رو به پایان

مسی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی تلویزیونی تی‌ان‌تی گفت: «فکر می‌کنم این اتفاق به زودی بیفتد. منطقاً به دلیل سنم، مطمئن هستم که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. زمان مناسبی است.»  

با این حال این مهاجم از بیان اینکه دوران فعالیت باشگاهی‌اش نیز به زودی به پایان خواهد رسید، خودداری کرد. او اعلام کرد که مشتاقانه منتظر چالش جدید خود در لیگ برتر فوتبال است. 

با این حال او اشاره کرده است که ممکن است به زودی از مسابقات بین المللی بازنشسته شود. مسی در کنار جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و لوئیس سوارز در حال حاضر برای تیم ملی آمریکا که میزبان کوپا آمریکا 2024 است بازی می‌کند. این موضوع نیز مسافرت او به آرژانتین برای مسابقات بین المللی را سخت‌تر کرده است.

منبع: www.thenews.com.pk

۰
ارسال نظر