کارت آبی؛ گامی به عقب برای مسابقات فوتبال!

آیا قوانین جدید درباره کارت آبی و سین بین هیچ کمکی به مسابقات فوتبال خواهند کرد؟!

کارت آبی؛ گامی به عقب برای مسابقات فوتبال!
کد خبر : ۲۲۶۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-به نظر می‌رسد قانون جدید درباره کارت آبی مسابقات فوتبال را برای طرفداران خسته کننده و بی‌هیجان خواهد کرد! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، نوآوری کلید موفقیت تجارت است و فوتبال نیز تفاوتی ندارد.

آخرین پیشنهاد برای معرفی کارت‌های آبی و سین-بین برای مخالفت‌ها و خطاهای تاکتیکی یک گام به عقب برای فوتبال خواهد بود.

مخالفت‌ها باید ریشه کن شوند اما به خطر انداختن کیفیت ورزش راهی برای انجام آن نیست. داوران نباید مورد سوء استفاده قرار گیرند و بازیکنان باید یاد بگیرند که چگونه در یک محیط تحت فشار خود را کنترل کنند.

کارت قرمز و زرد برای اخطار به فوتبالیست‌ها کافی هستند و اضافه کردن کارت آبی و سین-بین مسائل را بیش از حد پیچیده می‌کند.

قرار است حوادثی که جدی هستند اما در قلمرو کارت زرد دوم (که منجر به کارت قرمز می‌شود) نیستند یا بازیکنی که در زمین با نظر داور مخالفت می‌کنند، می‌تواند کارت آبی صادر کند.

این باعث می‌شود که بازیکن 10 دقیقه محروم شود و پس از اجرای مجازات به زمین بازگردد. در حال حاضر، این سیستم شبیه به سین بین در هاکی است که بازیکنان کارت‌های سبز، زرد و قرمز دریافت می‌کنند و به ترتیب دو، پنج و ده دقیقه تایم اوت خواهند داشت. 

اغلب گفته می‌شود اخراج یک بازیکن بازی را خراب می‌کند، زیرا منجر به این می‌شود که یک تیم به شدت در تلاش برای تلف کردن زمان باشد.

حالا یک تیم با یک بازیکن در سین-بین می‌تواند در یک وضعیت بدی قرار می‌گیرد و این زمان را برای تماشاگران خسته کننده کند. هیچ‌کس نمی‌خواهد پول زیادی برای تماشای یک مسابقه بپردازد و در نهایت می‌بیند که تیمی از تمام ترفندهای موجود برای تلف کردن زمان استفاده می‌کند تا به هم تیمی‌اش اجازه دهد بدون دریافت گل به بازی بازگردد.

وقتی می‌خواهیم جلوی اتلاف وقت را بگیریم، کارت آبی تنها منجر به حداکثر رساندن این امر می‌شود. همچنین از نظر تاکتیکی بازی را خسته کننده می‌کند. اگر داوران از کارت های زرد و قرمز به عنوان یک امر طبیعی برای مخالفت و خطاهای بدبینانه و تاکتیکی استفاده می کردند، باعث می شد بازیکنان یاد بگیرند.

منبع: www.theguardian.com

۰
ارسال نظر