آتیلا حجازی سرمربی بعدی استقلال می شود؟

با من صحبت شده و به صورت جدی هم درباره این پست با من صحبت شد. من با خود نکونام و خطیر جلسه داشتم.

آتیلا حجازی سرمربی بعدی استقلال می شود؟
کد خبر : ۲۲۵۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، مهدیه دریابیگی در خبرآنلاین نوشت؛ در وهله اول گفته شد که لیست اولیه نکونام قابل دسترس نیست به همین دلیل از او لیست دوم خواستند، اما به نظر می‌رسید این لیست هم برای مدیریت باشگاه استقلال قابل دسترس نبود و تقاضای لیست سوم کردند

اما نکونام به مدیریت گفت که حاضر نیست لیست سومی در اختیار آنها قرار دهد و آنها باید سعی خود را برای خرید لیست دوم او بکنند.

این روزها اسم‌های زیادی به گوش می‌رسد خصوصا چند بازیکن از تیم گل گهر و ذوب ،اما هیچ کدام از این باشگاه‌ها حاضر نیستند با استقلال همکاری کنند.

تورس، تیکدری و اسلامی اسامی است که هر روز گفته می‌شود استقلالی شده‌اند، اما هر بار هم این اخبار با تکذیب توسط باشگاه ذوب و گل گهر مواجه می‌شود.

در چنین شرایطی فعلا خطیر نتوانسته حتی یک بازیکن مورد نظر نکونام را جذب کند.

در این میان هم سرپرست تیم یعنی علی سامره با گذاشتن پیامی از سمت تو خود استعفا داد و با توجه به سکوت باشگاه و نکونام به نظر می‌رسد که هیچ همتی برای بازگشت او وجود ندارد و نکو و خطیر برای انتخاب جانشین او تلاش می‌کنند.

در وهله اول هاشمی نسب مدنظر باشگاه و سرمربی بود، اما هاشمی نسب به هیچ عنوان قبول نکرد که این پست را قبول کند و اینطور که گفته شد با آتیلا حجازی به صورت جدی وارد مذاکره شده اند و احتمال اینکه پسر مرحوم حجازی سرپرست استقلال شود خیلی زیاد است.

با توجه به اتفاقات پیش آمده در استقلال و حضور تیم ملی در جام ملتها با حجازی هم صحبت شدیم با شخصی که گزینه جدی برای جاانشینی سامره است.

*در تعطیلات لیگ سامره (سرپرست استقلال) با گذاشتن پستی از استقلال استعفا داد و این روزها استقلال سرپرست ندارد!

هیچ تیمی نمی‌تواند بدون سرپرست باشد و امیدوارم آقای سامره برگردد.

اما گفته میشود باشگاه استقلال با گزینه‌های جانشینی او صحبت کردند و یکی از گزینه‌های جدی جانشینی خود شما هستید.

بله با من صحبت شده و به صورت جدی هم درباره این پست با من صحبت شد. من با خود نکونام و خطیر جلسه داشتم و مفصل در خصوص پست سرپرستی صحبت کردم.

*پیشنهاد استقلالی‌ها قبول کردید؟

من از زمانی که یک سال و نیم داشم به خاطر پدرم در کنار استقلال بودم و همیشه دلم با این تیم است و هر زمان استقلال به کمک نیاز داشته باشد من در خدمت این تیم هستم و در کنار استقلال خواهم بود.

 

۰
ارسال نظر